Tak ako to v praxi vlastne hradia? Nepamätám si, že by niekedy vypadlo viac ako jedno kolo na týchto linkách... To z vozovne zoberú vhodné vozidlo a vodiča ako vyčarujú? Sedavá záloha vo vozovni môže ísť aj na 801 a 901?
Skús si naštudovať, čo je obsahom emisnej kontroly a čím sa riadi. Emisnou kontrolou prejde samozrejme aj Praga RND alebo Tatra 111, pokiaľ je adekvátne udržiavaná, keďže na každé vozidlo sa vzťahuje legislatíva platná v čase jeho schválenia.
Hmm, ale ja si pamätám, že pred zopár rokmi [nedarí sa mi to vygoogliť] jazdili s mýtnymi jednotkami aj linky 91 a 191 a aj vozy Slovak Lines. Čo sa v tomto za posledné roky zmenilo? V Rakúsku ani v Maďarsku na trasách liniek 801 a 901 sa mýto pre autobusy nepoužíva?
Lenže imhd je môj obľúbený web a píšu sem šikovní ľudia. ? Určite Volánbusz? Nie náhodou Kisalföld Volán? ? Alebo Enykk - ak tomu správne rozumiem, tak to je koordinátor dopravy v žuje Gyor - Moson - Sopron?
Nielenže si ho vydupal, on si ho priamo napísal na mieru. Čo nič nemení na tom, že zákon bol platný a Zlomkovec musel vyžadovať jeho dodržiavanie.
Áno, na Slovensku káblik navyše musí byť a v ČR nemusí, pretože český dopravný poriadok dráh nie je slovenský dopravný poriadok dráh.
Dúfam že opäť bude polovica mesta paralyzovaná.A to aj v tých uliciach kade tí darmozraci nepôjdu.Uz nech to skončí lebo už mi dochazda trpezlivosť najmä na nábreží pri Kempinski keď polícia v rannej špičke pre "nich" odstavi celý jeden pravý pruh a kolóny sú pomaly až v Kráľovej Vsi pri Meteo ústave na konečnej električiek.Samozrejme všetko vôbec neohlásené vopred.
Vzhľadom na to, že túto cestu mám zjazdenú pravdepodobne ešte viac, ako českú diaľnicu D1 a česko-slovenskú D2 (keďže som tam 36 rokov býval a dodnes tam mám dva byty, takže pri každej z mojich čoraz zriedkavejších návštev Bratislavy po nej absolvujem tak 6 - 8 jázd, tak mi dovoľ, aby som sa tvojím kecom o najproblémovejšej ceste v BA akurát tak pohŕdavo zasmial.
Riešením by mohlo byť, aby šli všetky spoje naraz. Ja cestujúcich v oboch smeroch chápem: nikdy neviete, či ešte nejaký autobus príde - nehoda, porucha, nevoľnosť cestujúceho, ... Nikto si nemôže dovoliť meškať do práce a nechce dovoliť meškať domov.
Ak ale mnoho cestujúcich ide iba z/po Vrančovičovu, tak prvý spoj by mal ísť skrátený a ešte by sa mohla skúsiť nájsť synergia s tým, že by to bol nejaký začínajúci / končiaci spoj pre D. N. Ves.
Oni možno aj vedia, že idú ďalšie tri, len v podmienkach DPB sa možno boja, či vôbec prídu. Nie každý vie o tom, že si môže pozrieť zastávkovú tabuľu v mobile, či daný spoj pôjde.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023