Reply on: piggee #217120:
Vzhľadom na to, že túto cestu mám zjazdenú pravdepodobne ešte viac, ako českú diaľnicu D1 a česko-slovenskú D2 (keďže som tam 36 rokov býval a dodnes tam mám dva byty, takže pri každej z mojich čoraz zriedkavejších návštev Bratislavy po nej absolvujem tak 6 - 8 jázd, tak mi dovoľ, aby som sa tvojím kecom o najproblémovejšej ceste v BA akurát tak pohŕdavo zasmial.
BigMac
Mám pocit, že sa vyrábali ešte okolo 2008, možno aj 2010 v bývalom pobočnom závode Ikarusu v Székesféhervári. Len nie ako 260 a 280 ale ako C60 a C80. C ako Classic.
To my sme mali modernejší Ikarus 435 už v roku 1996.
Oni už niekedy 1986, možno 1988. Prototypy určite.
Rozumiem správne, že ten Ikarus 260 čo jazdí do Rajky pripomínajúci vzhľadom aj zvukom motora Ikarus 280 sa vyrobil až v roku 2002?
Áno, rozumieš správne, poniektoré aj boli vyrobené aj neskôr viď odstavec vyššie.
To akože kedy to vyradia?
Prečo by to mali vyraďovať nejakým hurá systémom?
V normálnej firme sa nakladá s majetkom trošku rozumnejšie ako v tejto gubernii. Celé je to o skutočnom technickom stave daného kusu a jeho údržbe. Predpokladám, že miestny VOLÁNBUSZ má údržbu na trošku inej úrovni ako DPB, lepší prístup k širšej palete náhradných dielov a hlavne tie vozy tam jazdia v trošku inom režime, ako jazdili tu.
Majú stále málo novších vozidiel značky CREDO (teda príbuzných našich SOR-iek)?
Práve naopak, majú dostatok novších vozidiel značky CREDO. Dostatok Na to, aby zistili, čo to je za pojazdnú kadibúdku. A to Credo je v kvalitatívnom porovnaní na tom trošku lepšie ako high-tech výdobytok vedy a techniky od renomovaného výrobcu pornohospodárskej techniky z Libchav.