Mikroelektroniky určite nie, ale reko Merony reálne vyrobili. Teda črevá, vonkajšia krabica je len upravená pôvodná Merona. Výnimkou boli asi prvé tri až päť, tam sú napchaté črevá z Mikroelektroniky, tuším KJG-23.
Pre tých pozornejších: Na tých červených multifunkčných automatoch mi to info o BČK zobrazuje nepravdivú informáciu. Iné kanály (označovče v MHD, eshop atď.) zobrazujú správne informácie. Toto je však nepodstatný detail nijako neovplyvňujúci správnu funkčnosť mojej BČK.
Myslíš, že len 7526? Robí to každý druhý voz, starý soft, resp. chýbajúca/-e SIMka/-y a následná nemožnosť komunikácie. A viac tým trpia novooznačovače v staršej verzii, teda tie čo nemajú zospodu optočítačku na QR kódy. Instalation in progress... ?
Najskôr som si chcel navýšiť kredit na elektronickej peňaženke v multifunkčnom automate v supermarkete Billa v Dúbravke. Napriek tomu, že som tam mal iba 0,23 €, vypísalo mi to "Na kartu nie je možné vložiť viac peňazí."
Na ŽST Vinohrady som na dotykovom displeji našiel oznam "Tento automat sa pripravuje do prevádzky". Páči sa mi na týchto nových automatoch, že je tam taký držiak na BČK (či ako to nazvať) vďaka čomu ju tam nemusím jednou rukou držať priloženú.
Na ŽST Nové Mesto mi automat umožnil navýšiť kredit dokonca o 1 €! ? Nedostal som však žiadnu papierovú potvrdenku [takže mám iba z môjho internet bankingu - zatiaľ je to nezaúčtovaná transakcia]. Bez problémov mi to 1 € zapísalo na čip - to som overil na multifunkčných označovačoch v MHD. Na https://konto.idsbk.sk však nemám zohľadnenú ani moju včerajšiu jazdu autobusom Slovak Lines, takže mi to zobrazuje neaktuálne informácie.
Na záver ma prekvapil multifunkčný automat na výstupnej zastávke Jungmannova, ktorý vôbec na nič nereagoval. Na nástupnej zastávke Jungmannova mi ponúkol navýšiť si kredit správne 3 € alebo viac, ale reálne som to nevyskúšal. Práve tam boli nejakí novinári čakajúci na senzáciu, tak som sa radšej odtiaľ pratal preč... Nechcel som, aby ma pozorovali pri navyšovaní kreditu. Nech si ten automat skúšajú samy alebo nech pozorujú bežných cestujúcich - a nie mňa fanúšika verejnej dopravy. Prikladám tu aj moje fotky.
Zostatok sa vzdy zobrazuje z poslednej akcie na karte. Kedze sa nikdy nedobijala, ide o datum vydania karty.
Inak tie internetove predaje su fail. Rano to nezapisoval ani automat (vyskusam este za par minut ked pojdem z Petrzalku). Dufam ze ide len chybu synchronizacie pocas prvej noci a zajtra to uz pojde ok.
V konte IDS BK nemam uvedene dnesne transakcie ani 10 hodin po ich realizacii.
eCL o 01:14 uspesne zakupeny, zda sa ze sa to toci Ale internetovy predaj to zatial nezapisuje - ak to do rana nenabehne, tak bude zas radosti u zakaznikov.
Inak automaty v Petrzalke minimalne SL kartu odmietaju dobijat. Samotne menu EP je pritom len na niektorych automatoch.
„Kúpiť si elektronický lístok bude možné aj prostredníctvom multifunkčných automatov, ktoré chceme umiestniť na železničné stanice v Bratislave a v okresných mestách kraja,“ dodala. V testovacej prevádzke budú zatiaľ dva takéto automaty na železničnej stanici Bratislava-Vinohrady a Bratislava-Nové mesto. „Do polovice septembra by sme chceli uviesť do prevádzky ďalších osem automatov,“ informovala Horčíková http://dubravka.dnes24.sk/v-ponuke-elektronickych-listkov-budu-aj-tie-s-platnostou-24-a-72-hodin-248698
Vyrobili? Wau tak to sú nielen IT-čkári, ale aj technici. Pozerám web firmy Mikomat a dozvedám sa, že oni tie žlté automaty na zastávkach MHD vyrobili. Aj to ma prekvapilo. ?
Hovor prijímajú na aparáte, ku ktorému je pridelená konkrétna klapka. Ber to ako presmerovanie na hotline.
Napr. pri volaní na dané mobilné číslo má ústredňa nastavené presmerovanie prichádzajúceho hovoru na interné číslo (klapku) 333 (príklad). Aparát, ktorý je pripojený (cez spleť káblov a zásuviek) na klapke 333, začne zvoniť. Je jedno, čo je to za aparát - presmerovať sa to dá ako v rámci budovy, tak na iný mobil alebo inú pevnú linku.
Keď máš doma pevnú alebo pri sebe mobil a nastavíš si presmerovanie hovorov, je to niečo podobné. Kľudne to môže byť presmerované aj každých 8 hodín na iné číslo - kto má práve službu, pričom žiadny aparát medzi nimi nekoluje a nemusia ani sedieť v konkrétnej kancelárii.
Z praxe - ak sa zasekneš vo výťahu, malo by tam byť číslo na vyprosťovanie uviaznutých osôb - pevná alebo mobil. Keď tam zavoláš, automaticky Ťa ich systém presmeruje na niekoho, kto má pohotovosť, pričom to môže byť pevná alebo mobil, ktorého číslo sa nikdy nedozvieš.
Ani hasiči nemajú na žiadnom pulte číslo 150, ale toto skrátené číslo je presmerované v závislosti od lokality volajúceho na konkrétnu pevnú linku regionálneho dispečingu. Je to komplikovanejší systém, ale princíp je zhruba rovnaký.
Hmm tak keď je SIM karta v ústredni, tak dispečeri hovor na to telefónne číslo (v mobilnej sieti Orange Slovensko) reálne prijímajú na pevnej linke (príp. VoIP telefóne) alebo na mobile bez SIM karty?
Ďakujem. ? TransData servisuje na železničných staniciach automaty aj označovače?
Ten zoznam automatov sa mi podarilo [po prečítaní tvojho príspevku] nájsť tak, že som si na webe ZSSK hľadal otváracie hodiny pokladnice v ŽST DNV (či sa náhodou niečo nezmenilo - žiaľ nezmenilo) a našiel som aj link aj na automaty kde je zas link na web IDS BK: https://www.idsbk.sk/listky-ceny/predaj/automaty
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon