Reply on: m@rtin #21642:
Predstav si, že nám do Prešova prišli Karosy B961E, ktoré nemajú lepené sklá Re #21646 J: Ak je pravda, že dodávaeľ odmietol na želanie zákazníka odstrániť fotobunku, tak môže ísť aj so svojím Mercedesom dočerta. Fotobunka je nezmysel a nevyžadujú ju žiadne slovenské normy.
Re #21647 fobust: Nebesia! A kĺbový SOR bude mať koľko dverí? Sedem?
Re #21649 Sarko: Faktom zostáva, že prezentované Citaro možnosť ovládania trerích dverí vodičom nemalo.
Re #21652 Andy: Tak si "babka" môže vybrať sedadlo, ktoré je na nízkej podlahe a nemusí sa štverať. Takýchto sedadiel má napríklad Trollino 12 až desať.
Súhlasím, čo sa týka exkluzivity vozidiel. "Vlčák" (heh, začínam si zvykať na výraz... ) si takmer vôbec neuvedomuje značku vozidla. Sám som šokovaný, aké všelijaké fámy kolujú po Prešove v súvislosti so Solarisom. Jeden známy sa ma pýtal, či je to Mercedes alebo Opel, že je to vraj nádherné a dokonalé vozidlo Keď som mu povedal, že je to poľský Solaris, bol prekvapený. Minule tiež jeden šťastný otec vykladal synovi, že je to nemecký autobus. A to prosím pekne po Prešove už pár rokov behajú NP Renaulty. Preto, a to nechcem BA nijako zhadzovať, nechcem ani pomyslieť na úžas Bratislavčanov nad prípadným Solarisom, ktorý by im raz prišiel namiesto Karosy B732.
fobust
Radsej ten 12-metrovy stvordverovy SOR... Mozno SOR skonstruuje vlastny klbovy autobus, potom radsej ten. Ked uz ten sprosty patent dveri, tak aspon nieco ciastocne nizkopodlazne a za porovnatelnu cenu. Jedine co mi na SORoch vadi su tie dvere, inack nemam proti tym najnovsim ziadne namietky. Proti KAROSE ich je mnohem víc...