Zdravim vás, mám pár otázok týkajúcich sa hlavne rekonštrukcií električiek ala DPB, rekonštrukcií trolejbusov a plyňákov.
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.
fobust
Ma niekto zaujem o vysoko kvalitny zakladny objektiv PENTACON auto 1.8/50? Stav: Vyborny, jedina chybicka krasy je zlomeny plastovy kruzok s napisom "Pentacon auto 1.8/50". Opitcky je bezchybny, bez skrabancov, automaticka clona ma super chod, nezasekava sa. Ostrenie ide lahko, mozno vyskusat. Boli s nim robene viacere fotky, napr: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=30302c2c2137ef30302c2c2137ea&styl=3&no=3&res=1024 Velmi ostry, kvalitny, moznost vyskusat v BA. Vhodny na vsetky typy manualnych fotoaparatov - zrkadloviek - s uychtenim M42: Napr. Praktica, Zenit a pod. Cena: 300 Sk.