Reply on: Peon #216179:
Ešte ma zaujalo na webe ZSSK: Sťažnosťami sa tam zaoberá nielen Sekcia služieb zákazníkom v Bratislave, ale aj:"V prípade nesúhlasu s vybavením pôvodnej sťažnosti alebo v prípade, že sa sťažnosť týka bezpečnosti (napríklad úrazu) alebo postupu zamestnanca ZSSK, prosím zasielajte sťažnosti na Odbor inšpekcie a kontroly ZSSK"
Na http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/prava-cestujucich/zakaznicke-podania.html ma tiež príjemne prekvapil tento ústretový prístup a kompletné informácie:
"Podľa zákona sa sťažnosť podaná elektronickou poštou považuje za písomnú v prípade, ak je do piatich pracovných dní doplnená podpisom. ZSSK však vychádza v ústrety zákazníkom a toto ustanovenie nevynucuje. V prípade nespokojnosti s vybavením sťažnosti a po vyčerpaní možnosti odvolania v ZSSK máte právo zaslať podnet na preskúmanie sťažnosti na Slovenskú obchodnú inšpekciu, respektíve Dopravný úrad."
A využívajú aj aplikáciu Youstice. https://app.youstice.com/generix/odr/en/app2/caseNew/formProcessCreate/newCaseWizard/issues/main_content/refreshPage
Páči sa mi, že aj firma vo vlastníctve vie byť v niečom moderná keď chce. Všetko je o ľuďoch. ?
Valec
http://www.region-bsk.sk/SCRIPT/ViewFile.aspx?docid=10061866
Na stránke SL je cenník súčasťou PP SL (na strane 18), nájdeš ho v časti Moja cesta so SL/Prepravný poriadok - prímestská doprava.
http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/Prepravne_poriadky/PP_SL_zmena_od_01_11_2015_final_CLEAR.pdf
V regio cenníku je, neviem síce prečo, uvedené "u r č u j e maximálne sadzby". V Cenníku IDS BK, nájdeš ho na dpb.sk v časti IDS BK, však uvedená formulácia nie je, tzn. sadzby sú stanovené fixne.
http://www.dpb.sk/_media/file/Cennik%20IDS%20BK%202015-1%20(20150909).pdf