Reply on: Peon #216179:
Ešte ma zaujalo na webe ZSSK: Sťažnosťami sa tam zaoberá nielen Sekcia služieb zákazníkom v Bratislave, ale aj:"V prípade nesúhlasu s vybavením pôvodnej sťažnosti alebo v prípade, že sa sťažnosť týka bezpečnosti (napríklad úrazu) alebo postupu zamestnanca ZSSK, prosím zasielajte sťažnosti na Odbor inšpekcie a kontroly ZSSK"
Na http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/prava-cestujucich/zakaznicke-podania.html ma tiež príjemne prekvapil tento ústretový prístup a kompletné informácie:
"Podľa zákona sa sťažnosť podaná elektronickou poštou považuje za písomnú v prípade, ak je do piatich pracovných dní doplnená podpisom. ZSSK však vychádza v ústrety zákazníkom a toto ustanovenie nevynucuje. V prípade nespokojnosti s vybavením sťažnosti a po vyčerpaní možnosti odvolania v ZSSK máte právo zaslať podnet na preskúmanie sťažnosti na Slovenskú obchodnú inšpekciu, respektíve Dopravný úrad."
A využívajú aj aplikáciu Youstice. https://app.youstice.com/generix/odr/en/app2/caseNew/formProcessCreate/newCaseWizard/issues/main_content/refreshPage
Páči sa mi, že aj firma vo vlastníctve vie byť v niečom moderná keď chce. Všetko je o ľuďoch. ?
Peon
Ten však v súčasnosti neplatí v Slovak Lines ani na trasách mimo IDS BK (za Doľanmi a za Šamorínom), lebo vygooglil som "Cenník cestovného BSK č. 1/2012". Jeho účinnosť je od 1. 1. 2013. http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_bsk.pdf V knižnom CP Slovak Lines na roky 2014 - 2015 na str. 9 má však ten istý názov "MAXIMÁLNE CENY CESTOVNÉHO v pravidelnej prímestskej autobusovej doprave". Čo je toto za neporiadok?
Pre IT znalých šotoušov tu mám úlohu, ktorú som ja nezvládol: Viete sa niekto na www.slovaklines.sk doklikať k tomu linku na "Cenník cestovného BSK č. 1/2012"? Ja som ho tam skúšal nájsť cez vyhľadávacie okienko vpravo hore, ale vypísalo mi to "Neboli nájdené žiadne články obsahujúce vyhľadávanu frázu". Preukázateľne sa však na ich webe nachádza, lebo inak by som ho nevygooglil.
Som presvedčený, že cestujúci majú právo sa k tomu Cenníku (keďže platí za Doľanmi a Šamorínom v autobusoch Slovak Lines) dostať jednoduchšie. Rozumiem, že na www.idsbk.sk nie je, lebo ide o nezaintegrované úseky, ale na weboch BSK a Slovak Lines by podľa mňa mal byť jednoducho nájditeľný. Ja jednoducho nemám rád keď sú cestujúcim poskytované nekvalitné a nedostatočné informácie!
K môjmu prvému odstavcu si rovno odpíšem sám ?: BSK má na svojom webe neaktuálne informácie. ?