Reply on: Peon #216179:
Ešte ma zaujalo na webe ZSSK: Sťažnosťami sa tam zaoberá nielen Sekcia služieb zákazníkom v Bratislave, ale aj:"V prípade nesúhlasu s vybavením pôvodnej sťažnosti alebo v prípade, že sa sťažnosť týka bezpečnosti (napríklad úrazu) alebo postupu zamestnanca ZSSK, prosím zasielajte sťažnosti na Odbor inšpekcie a kontroly ZSSK"
Na http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/prava-cestujucich/zakaznicke-podania.html ma tiež príjemne prekvapil tento ústretový prístup a kompletné informácie:
"Podľa zákona sa sťažnosť podaná elektronickou poštou považuje za písomnú v prípade, ak je do piatich pracovných dní doplnená podpisom. ZSSK však vychádza v ústrety zákazníkom a toto ustanovenie nevynucuje. V prípade nespokojnosti s vybavením sťažnosti a po vyčerpaní možnosti odvolania v ZSSK máte právo zaslať podnet na preskúmanie sťažnosti na Slovenskú obchodnú inšpekciu, respektíve Dopravný úrad."
A využívajú aj aplikáciu Youstice. https://app.youstice.com/generix/odr/en/app2/caseNew/formProcessCreate/newCaseWizard/issues/main_content/refreshPage
Páči sa mi, že aj firma vo vlastníctve vie byť v niečom moderná keď chce. Všetko je o ľuďoch. ?
Valec