Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak nieco malo z dneska.
Reply on: zakaznik #215388:
Natočte to niekto do mobilu a dajte to na internet, pošlite linky. Ja nemám čas.
Reply on: Solider #215389:
Cca o 13tej sa premávala okolo TPD...
Reply on: zakaznik #215388:
Ja som tym cestoval pomerne aktivne v prvy den a bolo to prekvapivo v pohode. Ak ludia nadavali, tak urcite nie preto ze by nieco bolo v neporiadku s infosystemom. Naopak, mnohi si na nom naozaj vcas vsimli ze linka ide inak, co ma prekvapilo.

Celkovo pri mojich cestach boli cestujuci az sokujuco v pohode s tou zmenou. Aj ked je pravda ze som zacal cestovat az okolo 13:00, teda ked uz velka cast vedela "z rana".

Mne chyba najma doplnkove hlasenie (preco sa toto u nas stale nepouziva??) ktore by povedzme prvy tyzden upozornovalo "Prosim pozor, linka ide smer ...., pre cestu smer .... prestupte na linku ......".
Reply on: Solider #215389:
Viem, uz nejaku tu hodinku trci na Safku.
Reply on: zakaznik #215379:
presne toto ma napadlo
Reply on: UltraM #215383:
Okolo 9.30 hod. tam bola vyslaná 8437.
Reply on: zlomok #215380:
Choď si vypočuť ten shitstorm do vozidiel MHD. Zvlášť odporúčam 208 v úseku Kollárovo -> Kulíškova. ?
Reply on: Miro #215384:
Uprimne pochybujem, ze budu skusat aj 1435 🙂
Reply on: Andy #215385:
A najvacsia zabava na tom celom je, ze zrovna vtedy ked by sa tie dynamicke informacie najviac hodili, teda pri kratkodobych vylukach, namiesto nich proste infosystem zhodia, lebo niekomu sa nechce vyluku nahadzovat do palubakov.
Reply on: zakaznik #215379:
V DPB asi stále nikto nepochopil, načo sú tie elektronické tabule. Informácie o tom, že vo vozidle sa nemá fajčiť alebo že hľadajú vodičov, môžu kľudne vylepiť na nejakú A3, a vydrží to tam 5 rokov bez nejakých úprav. Elektronické tabule by mali slúžiť na dynamické informácie (informácie o zastávkach výlukových trás, zobrazovanie prestupov atď.), ktoré by sa na papier dávali komplikovane. Takto sa vlastne tabule nakupujú na niečo, čo stačí vylepiť na papier a na to podstatné sa vôbec nevyužívajú.
Reply on: UltraM #215383:
Bude skúška aj na 1435 mm rozchod? Myslím, že by sa patrilo.
Tak trat v Petrzalke je opravena, mozno dnes bude aj skuska.
Reply on: david1 #215378:
To nebola pointa.
Reply on: S499.1023 #215373:
Ved samozrejme, ja som hovoril o tom ze ubytovacie vlaky ktore by vyuzivali VRT by mali potencial na dlhsich trasach nez doterajsie ubytovacie vlaky - prave preto ze za tych 9-10 hodin by boli schopne prejst ovela vacsiu vzdialenost.
Reply on: zakaznik #215379:
Nevšimol som si zatiaľ žiaden shitstorm ani články. Asi žijem v inom vesmíre.
Ľudia v trolejbusoch chcú vedieť, kam to vlastne po novom ide. Na vnútornej obrazovke vidia oznam o voľných miestach pre vodičov a superdôležité informácie z prepravného poriadku. Ak by chceli v DPB čo najviac ľudí na**ať, nerobili by to inak. ?
Reply on: 810zssk #215370:
Cez víkendy máš dojazdy L3,9 po Vinohrady, ktoré ti to nahradia.
Reply on: 810zssk #215372:
Asi to také úspešné na ÖBB nebude, keď odpredali časť Bc Regiojetu a ČD, od nového GVD rušia spacie vlaky do Nemecka.
Ešte také zhrnutie k ubytovacím vlakom: Ja veľmi rád využívam autovlak Praha - Košice alebo Poprad. Problém je v tom, že ak idem sám, je to pre mňa (pre železnicu asi ťažko) ekonomicky výhodné. Ak ideme celá rodina, je to autom výrazne výhodnejšie a dôvodom pre voľbu vlaku je len a len moja nechuť šoférovať 6 - 7 hodín auto s ryčiacimi deťmi, vyžadujúcimi neustále prestávky, pričom vo vlaku pekne spinkajú a neryčia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.