Dobre hovoríš - ja som si myslel, že Dunajská je to až po Karadžičku a ony sú to od Cintorínskej už Mlynské Nivy. Takže asi odbočoval z Mlynských Nív na Cmiterskú.
Linka by sedel, len poradie nie, ibaže by s ním Error dával celé kolo napr. niekde z Gagarinky na DH a späť k Rajskej nemocnici sv. Michala, aby mu zmeral rýchlosť v oblúkoch.
Ten prvý oblúk je úplne nekritický, tam by to ak tak vypadlo na zbiehacej výhybke ale to by musel ísť cez 50. Ten druhý nie je nič moc. Ale ak mu to vypadlo dvakrát za jazdu, tak mal možno napr. ojazdené uhlíky alebo krídelká. A čo to bolo za linku, že šiel najprv z Dunajskej na Cintorínsku a potom z Vrakunskej na Popradskú?
Prvykrat do bolo v krizovatke 29. augusta x Dunajska, smerom Cintorinska; druhykrat pri prejazde z Vrakunskej na Popradsku. Oba razy sa mi zdalo, ze voz presiel zakrutou rychlejsie nez obvykle. Ked potom spadli palice, logicky som z toho vyvodil, ze bola neprimerana rychlost prejazdu zakruty.
A mozno, ze to bola iba nahoda, ze palice akurat padli, ked trolejbus presiel zakrutou rychlejsie nez je zvykom, a vobec to jedno nesuvisi z druhym...
Tak si vezmi priemerné zrýchlenie vlnitého plechu, rýchlosť pri vjazde do tunela, rýchlosť pri výjazde (nejaké to zastavenie nebudeme ani uvažovať) a vypočítajme si na základe priemernej rýchlosti a hodnôt zrýchlenia a spomalenia, ktoré ten vlnitý plech dokáže v rámci zákonov fyziky dosiahnuť, jeho maximálnu rýchlosť, ak by priemerná mala byť 90 km/h! Nechám to tu ako otvorený príklad, rozcvičku pre šotokomunitu.
Teoreticky by sa cez GPS dala zmerat priemerna rychlost v elektrickovom tuneli (porovnanie vzdialenosti medzi bodom zaciatkom a koncom merania - pozor, nie vzdusnou ciarou! - a casu za ktory to preslo). Ale urcite nie takym systemom ze hura zapnem nejaku nahodnu aplikaciu a idem merat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ceres