Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: medzernik #215058:
Napr. Ako v dávnych časoch chvílu fungovalo zvukovo cez "Drahušu" aj info o možnosti prestupu na konkrétne smery v prest.uzloch. Teraz by to mohlo byť na všetkých vozoch vybavenými LCD panelmi.
Reply on: Mike #215057:
? Inac mate tu niekto nejake napady, co by tam mohlo byt? Okrem oznamov vyluk.
Reply on: medzernik #215053:
Ale schéma stará ?
Reply on: BigMac #215050:
A kazdy "oný" ktory ma potrebu šérovať taketo videa, nahrava pomalicky hlasy idiotov hnedemu. gratulujem
Reply on: S499.1023 #215054:
Samozrejme, na nikoho skutocne nebezpecneho by si hentie deticky netrufli. Nepamatam si ze by som ich videl v Zempline ked tam napadli cestujucu. Lebo vsak nocnymi vlakmi sa oni jazdit boja. Nastastie. Vyriesilo sa to civilizovane policiou, ktora bola pritomna, extremne profesionalna a hlavne diskretna, na rozdiel od hentych marketingovych hotentotov.
Reply on: Ike #215051:
"Na nič sme nečakali a urýchlene sme sa ponáhľali zakročiť proti danej nebezpečnej osobe" - ten malý nafetovaný Cigán vyzerá fakt nebezpečne ? .
Dnes vo voze 29T uz nie su len zbytocne obrazky na druhej strane BUSE monitora, ale je tam ponuka prace a oznamy!! Neverim ?
Reply on: Peon #215046:
"Nerozumiem prečo predávajú aj lístky na Slovak Lines "Bratislava - Viedeň" keď tie sa dajú kúpiť cez internet na webe Slovak Lines"

Možno nejaký Nemec, ktorý náhodou na mape objavil Bratislavu bude chcieť lístok, ale o nejako webe Slovak Lines ani len netuší. Za to FlixBus poznať bude, takže ak by tam SL svoje spoje neponúkal, šiel by konkurenčným Blagussom.
Reply on: BigMac #215050:
Jediný prínos kotlebovej hliadky bol ten, že to ich člen natáčal. Zasahovala polícia, či nie?
Reply on: Peon #215044:
Rozdielne ceny v iných časoch, u iných dopravcov, lacnejšie online ako hotovosť a pritom tie isté ceny na rozdielnu vzdialenosť ? No kam to už tá prímestská (!) doprava speje.. Ešteže je tá Viedeň tak blízko, lebo bez nej by podobné situácie nenastali zrejme ani omylom ?
Reply on: Peon #215046:
A prečo nejaká letuška.cz predáva letenky Lufthansy, keď sa dajú kúpiť na webe Lufthansy?
Reply on: Peon #215044:
Predpokladam ze ten SL maju rieseny tak ze kupuju cast kapacity na ich spojoch. Kedze v Hainburgu, ani Wolfsthali na toto miesto uz nikoho dalsieho neposadia, nema zmysel za tu kratsiu cestu pytat menej penazi - to uz to rovno radsej neposkytovat.
Reply on: irizar #215045:
A mnohí či dokonca väčšina majú autobusy žlto-zelené, čiže vo farbách Flixbusu? Nerozumiem prečo predávajú aj lístky na Slovak Lines "Bratislava - Viedeň" keď tie sa dajú kúpiť cez internet na webe Slovak Lines / Eurolines aj cez AMS BUS, ale tam je (na rozdiel od SL a Flixbusu) povinné si lístok vytlačiť.
Reply on: Peon #215044:
V Čechách s nimi spolupracuje firma BusPoint a Umbrella Coaches. V Nemecku majú partnerských dopravcov zo tridsať, od veľkých firiem až po malých súkromníkov.
Reply on: irizar #215036:
Fíha, tak to ma prekvapuje. Na Slovensku je vo farbách Flixbusu iba Blaguss? V Rakúsko je to Dr. Richard a ešte niekto? V Česku sú to ktorí dopravcovia? A v Maďarsku?

Páči sa mi, že poskytujú platbu aj cez PayPal [to aj WienerLinien]. ? Zaskočilo ma, že neumožňujú sa na webe zákazníkovi zaregistrovať. Celkovo sa mi po všetkých stránkach najviac páči online rezervačný systém dopravcu RegioJet. Škoda, že ho majú iba pre komerčné linky. ?

Zaujímavé, že pri kúpe lístka u vodiča Blagussu sa platí z Bratislavy do Viedne (alebo opačne) vždy až 7,50 €. Pri kúpe cez web alebo mobilnú appku je to pri väčšine spojov 5 €.

Vieme, že cez Flixbus sa dajú kúpiť lístky aj na linku do Viedne, ktorú prevádzkuje Slovak Lines. Čudujem sa však, že Flixbus má tú drzosť pýtať si za lístok z Bratislavy do Hainburgu i Wolfsthalu za rovnakú cenu ako do Viedne! ? Čiže v niektorých časoch 5 €, v ďalších za 7,50 €. Pre porovnanie: Priamo u Slovak Lines stojí taký lístok 1,50 €. https://www.flixbus.sk/autobusove-spoje/hainburg-an-der-donau-bratislava

Zaujímavé, že cez amsbus.sk Slovak Lines neumožňuje predaj lístka na úsek "Bratislava - Hainburg".
Reply on: BigMac #215042:
Zabudol si dodoať ÚZKOROZCHODNÁ. Na vine je dozaista úzky rozchod, ktorý spôsobil abnormálny výkyv vozidlovej skrine, ktorá sa nahla a poškodila trolejové vedenie!
Reply on: S499.1023 #215040:
No to je pekné, na podobné akcie si spomínam aj ja, dokonca pri jednej z nich VRBUSTíci použili argument, že to padá práve pre zlú, škaredú a psíkyzabíjajúcu reťazovku v KV, ktorú neskôr ako najporuchovejší článok parovodu odstránili. Lebo majú takú štatistiku. Že sa o to nestarali rovnako ako sa nikdy poriadne nestarali o žiadny iný kus TV už decentne nespomenuli. Lenže dnes akosi nie je na sklade 30 náhradných hotových zmetákov ako bývalo kedysi a hlavne stoja "o poznání více" ako stál mechanický zberač KEG 0xx od ČKD.
Za tú cenu tam ale mohli byť tie zberače aspoň dva a ďalej od seba. Ale čo sme si vysúťažili a objednali, to nám dodali. A asi aj dva by pri odfláknutých revíziách boli málo.
Celé je to o tom, že ako vždy nespolupracuje vedenie so zberačom. A ako vždy Melody Boys od parovodu majú všetko v poriadku, predsa ich vedenie tam tíško viselo až do momentu, pokiaľ tam tá zlá, červená, psíkyzabíjajúca a ešte tuším i rádioaktívna električka nedorazila a vlastne tá to strhla. Dovtedy bolo všetko OK.

Ad HP: samozrejme, že na jazda na baterky nie je určená na dojazd do vozovne, len by mohla dovoliť aj takú vymoženosť, ako opustenie miesta poruchy TV, pardon parovodu.

Celé je to paródia na električkovú dopravu, odfláknuté, nelogické a nezmyselne etapizované. Vhodné akurát na to, aby sme dráždili substrát s nezmyselnými prestupmi a prestojmi. A súdruženkovia nie sú schopní ísť ani polohu výhybiek / nástupíšť pre úvraťové obratisko opísať do Budapešti, aj to sa im pletie, dementom. Ale otvárať šampus, to sa im už pliesť nebude. Vyhodené prachy. A úplne nezmyselne.
Reply on: Mikimaus #215037:
bateriovy pojazd, to je ale taka jazda, bohvie, ci by to vobec vytiahlo do toho kopca, ak tak dojazd je oficialne 300 metrov, pri testoch to dalo okolo 700 metrov.

Je mozne, ze to ma bypass, ta elektricka ma tak 200 isticov na vsetko, mozno to ide obist.

Reply on: BigMac #215034:
Hlavne, že zlá, škaredá, psíkyzabíjajúca reťazovka nesmie byť!!! Tragédiu by som v tom nevidel, spomínam na časy, keď sa za 24 hodín priebežne vymenili zberače na polovici dennej výpravy, leob však bolo teplo, zima, pršalo, mrzlo. Ale akú vinu na tom nesie električka, to neviem. HP fakt nie je určený na odchod vozidla so strhnutým zberačom do vagónovne. A koľko zberačov by to malo mať?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.