Reply on: BigMac #215034:
Hlavne, že zlá, škaredá, psíkyzabíjajúca reťazovka nesmie byť!!! Tragédiu by som v tom nevidel, spomínam na časy, keď sa za 24 hodín priebežne vymenili zberače na polovici dennej výpravy, leob však bolo teplo, zima, pršalo, mrzlo. Ale akú vinu na tom nesie električka, to neviem. HP fakt nie je určený na odchod vozidla so strhnutým zberačom do vagónovne. A koľko zberačov by to malo mať?
BigMac
VRBUSTí argument: však bolo teplo, preto to padlo... Skutočne silný argument, kto by to povedal, že taký zlý trolejový drôt sa teplom rozťahuje... Tststst, no toto? A čo robili kompenzátory sa asi nedozvieme.
Vo výsledku o jednu obojsmernú tramvaj menej, stalo sa krátko po 17 h., do vozovne ten sersam samoser dotiahli niekedy pred 21 h., celkom slušný výsledok skúšobnej jazdy. Prepnúť na HP to samozrejme nešlo, pretože SchádeTRAM si skôr ako sa rozhodne ísť na baterky vypýta kontrolu zaklesnutia zberača, čo zas nešlo vzhľadom na jeho stav, rozumej vrabčie hniezdo...
Vitaj v Petržalke, milá jednozberačová napodobnenina električky!