Ospravedlnujem sa za opatovne nepridanie mojho prispevku Pravdepodobne je na vine mierny bug v skripte. Tak snad do tretice vsetko dobre...
Re #21498 S499.1023: Proste vela ludi vie, ze ak sa niekam dostanu linkou < 20, tak je to elektricka a idu na elektrickovu zastavku. Rovnako vedia, ze 2xx su trolejbusy, a napriklad na Hodzovom tak maju ist na trolejbusovu zastavku. Je to mozno chore, ale BA verejnost je na to silne zvyknuta a precislovanie by narobilo viac skody ako uzitku.
Re #21499 J: S niektorymi linkami (ako napriklad 30K) suhlasim, ale 81A, 90A, 91A a 91B... Preboha, radsej si ani nechcem predstavit tu hrozu v ociach ludi, ktori doteraz nechapu, kam sa podeli linky 21, 43 a 54 a zrazu nieco taketo. To uz by ani nebolo "Hadaj, kam ides", to by uz nikto nikam nechodil... V tom by som asi aj ja mal chaos -- a tiez som pred precislovanim vedel celu siet liniek pomaly aj so zastavkami a teraz mam napriklad v trolejbusoch este stale hokej... Cislovanie v Bratislave malo ostat take, ake bolo. Osobne si myslim, ze len potrebovali zredukovat trasy liniek -- mohli to aspon spravit priamo a nie sa zbabelo schovavat za nejake chaoticke precislovanie.
A co sa tyka Viedne a ich oblastneho znacenia... Nie je to sposobene len tym, ze linky do rovnakych oblasti vznikali priblizne v rovnakom case? Napriklad ako kedysi do Petrzalky jazdili povacsinou linky 4x a 5x.
Re #21509 COLOR: Mozno sa mylim, ale nadobudol som pocit, ze "A" vo Viedni pouzivaju na oznacenie autobusovej linky v pripade existencie elektrickovej linky s rovnakym cislom.
Re #21498 S499.1023: Proste vela ludi vie, ze ak sa niekam dostanu linkou < 20, tak je to elektricka a idu na elektrickovu zastavku. Rovnako vedia, ze 2xx su trolejbusy, a napriklad na Hodzovom tak maju ist na trolejbusovu zastavku. Je to mozno chore, ale BA verejnost je na to silne zvyknuta a precislovanie by narobilo viac skody ako uzitku.
Re #21499 J: S niektorymi linkami (ako napriklad 30K) suhlasim, ale 81A, 90A, 91A a 91B... Preboha, radsej si ani nechcem predstavit tu hrozu v ociach ludi, ktori doteraz nechapu, kam sa podeli linky 21, 43 a 54 a zrazu nieco taketo. To uz by ani nebolo "Hadaj, kam ides", to by uz nikto nikam nechodil... V tom by som asi aj ja mal chaos -- a tiez som pred precislovanim vedel celu siet liniek pomaly aj so zastavkami a teraz mam napriklad v trolejbusoch este stale hokej... Cislovanie v Bratislave malo ostat take, ake bolo. Osobne si myslim, ze len potrebovali zredukovat trasy liniek -- mohli to aspon spravit priamo a nie sa zbabelo schovavat za nejake chaoticke precislovanie.
A co sa tyka Viedne a ich oblastneho znacenia... Nie je to sposobene len tym, ze linky do rovnakych oblasti vznikali priblizne v rovnakom case? Napriklad ako kedysi do Petrzalky jazdili povacsinou linky 4x a 5x.
Re #21509 COLOR: Mozno sa mylim, ale nadobudol som pocit, ze "A" vo Viedni pouzivaju na oznacenie autobusovej linky v pripade existencie elektrickovej linky s rovnakym cislom.
J
20 = 23
21 = 21
22 = 23A
24 = 22W (resp.22VW)
25 = 21W (resp.21VW)
26 = 23W (resp.23VW)
27 = 32
28 = 22
29 = 20
30 = 30
31 = 31
32 = 31A
33 = 33
34 = 31B
35 = 33A
37 = 30A
38 = 30K
39 = 37
41 = 41
43 = 44
49 = 44A
50 = 58
51 = 51
53 = 50
54 = 55
56 = 56
57 = 55A
58 = 55B
59 = 59
61 = 61
63 = 63
65 = 65
67 = 67
68 = 68
70 = 70
71 = 71
74 = 71A
75 = 75
76 = 57
77 = 77
78 = 78
79 = 77A
80 = 80
81 = 81
82 = 81A
83 = 83
84 = 84
85 = 85
86 = 86
88 = 80A
89 = 81B
90 = 90
91 = 90A
92 = 92
93 = 91
94 = 91A
95 = 91B
96 = 95
97 = 96
180 = 180
191 = 190
198 = 195