Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #21489:
Samozrejme. Pokial tramvaj niekoho skrabne na prejazde, je zbytocne okolo toho robit velke halo. Vodic spise s gumokolistom zapisnicu, opise ci cislo OP, SPZ gumokolu a normalne pokracuje v premavke... Tak by to malo byt.

V sutazi sejmutych gumokolov nevidim prilis satisfakciu. Tu ide o to, aby si gumokolisti uvedomili, ze nie su vsemocni. Jednoducho tramvaj musi mat bezvyhradnu prednost a hotovo. A parkovanie v dosahu trate - to by som trestal velkymi pokutami // a sadzba pekne podla dlzky zdrzania tramvaje
Reply on: Spectre #21488:
mne to nehovor, ja by som osobne najradsej zmenit prevadzkove predpisy kolajovych drah tak, ze ak (kolajove) vozidlo prekazku z trate odstrani, nemusi ani zastat... sice prvy tyzden platnosti takychto predpisov by tych nehod bolo asi pozehnane (na druhej strane, pomer skod na elektrickach ku skodam na gumokoloch by bol asi velmi zaujimavy :-D) ale aspon by si zacali aj arogantni vodici gumokolov sakra davat pozor aby niekde nepretrcali do trate...
Z prevadzkoveho hladiska by som akurat dal povinnost vodicom elektriciek po skonceni sluzby odovzdat na vypravni zoznam sejmutych gumokolov (SPZ, typ vozidla, kedy a kde), v pripade lepsiej financnej situacie na podniku vybavit kazde vozidlo lacnym digitalnym fotakom na zadokumentovanie zdemolovaneho gumokolu 😃 [cakanie na dispecing je zdlhave, treba to vsetko prenechat na vodicovi, nezdrzi to premavku o viac nez minutu - dve]

PS: vodici by popri jazdeni mohli sutazit o to, kto sejmul viac gumokolov za mesiac 😃
Reply on: si #21487:
A nie je to uplny *****izmus? Tomu arogantnemu gumokolistovi, ktory tam zaparkoval by som dal dobru pokutu a zobral by som mu vodicak. Vies, aka skoda z tohoto vznikne DPB?
Reply on: Spectre #21485:
to ma jeden problem - boli tam ti chlpati a vyzeralo to tak, ze tam boli asi na to aby si to niekto s tou elektrickou do toho gumokolu nesvihol 😃. Treba zmenit drazne predpisy kuaaaa !!!
Reply on: si #21484:
jasne... uz viem kde to je... hej...
Reply on: si #21482:
Na takych treba inak - kuplovacku otocit doprava, trochu zacuvat a potom dobre naslapnut. Tramvaj to pochopitelne neposkodi a ten gumokolista - jeho problem, ale tak mu treba.
Reply on: neo #21483:
asi velmi nie, kdeze to co tam stalo bola vylukova 13ka zo stanice do mesta a vzhladom na mnozstvo uzatvorenych trati by to ani nemal velmi kde otocit...
Reply on: si #21482:
heheh, ten dement mozno sedel v tom bare vedla 🙂 btw. nemohla ist elina obchazdkov, ze by hodila spatecku 2m cuvla prehodila vyhybku a jedem...
Reply on: neo #21481:
hmm to mi pripomina situaciu na konci leta na nam. SNP, kde toto auto: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/27/dpb03.jpg (SPZ: BA 717HO) zablokovalo elektrickovu trat, obnovenie premavky nastalo az po tom, co sme sa tam zjavili taka skupinka ludi a mile auto sme nadvihli a hodili blizsie ku chodniku... doprava bola zablokovana (odhadom podla poztu vozidiel a hustoty premavky) asi 40 minut a po odblokovani trate odtial ako prvi zduchli chlpati, ani sa neunuvali dat tomu dementovi pokutu a/alebo papucu.
Reply on: J #21479:
my sme boli v spanielsku a isli sme mhd a zrazu bus zastavil a pred nami nemotorne zaparkovane auto -> bus nemohol prejst... vodic zacal trubit. styria chlapici dosli za soferom, nieco mu povedali, on otvoril dvere, chlapici vystupili, CHYTILI auto kazdy pri jednom kolese a preniesli ho nabok, nastupili a isli sme dalej 🙂
Vodic predbiehal osobne auto za trolejbusom a dostal HODINY!!!????
mi povedzte ako moze niekto pri predbiehani v normalnej premavke dostat hodiny a hentak narazit do trolejbusu???
Takemu to cloveku doprajem nech je sam v aute, zazije poriadnu nehodu, kde si poriadne ublizi, a potom nech cely zivot trpi, a rozmysla nad svojov dementnostou...
Policajti by mali merat na zabom majeri v zahradkarskej oblasti... cesta pred zahradkami, a nejaki *****i tam letia 140kmh... som planoval ze si tam trocha zajazdim, ale ani by ma nehlo...
som si vedomi hodnoty svojho zivota...

btw. pod mojim domom je dost nebezpecna krizovatka, kde chybaju dopravne znacky (mozem popisat). Kam sa mam obratit??
Spectre: Vo Viedni majú aj eliny rôzne označovanie. Napríklad je aj elinová linka 1, 6, 31 ale aj J resp. D. Takisto tam funguje oblastné číslovanie. Len by človek musel mať klúč ako ho pochopiť, lebo neviem čo je čo a ten klúč nie je nikde uvedený. Avšak keď si pozreš mapu tak pekne vidíš, že linky s označením napríklad 2 na začiatku (2X) chodia na Leopolddau, Kagran a Donalufeld. Avšak negunguje tam taká vec že napr. ak je číslo 23 tak by mal jazdiť medzi istými dvoma časťami. Vieš, že ak nastúpiš do 23 tak sa ocitneš raz v istej mestskej časti. Takisto ako u nás drvivá väčšina liniek prechádza cez stred mesta, tekže vieš na o nasadnúť. Využívajú však aj číselno-písmenový systém, naríklad 84A, čo im kombinácie dosť zjednodušuje.

No dúfam, že sa to bude v praxi aplikovať. Avšak potom čo som minule videl tak som si itý, že áno. Jedno autíčko stálo s predným kolesom na prechode. Odťahový voz išiel okolo a i to všimli. Zapol majáky, pristavil voz, vyšli traja páni z toho jeden mestský policajt. MP to fotil a oni pripravovali. Za menej ako 5minút už aj išli preč s vozom na korbe 😃
Andy: Vážna nehoda?! No tak mu treba hajzlovi, keď sa nevie správať na ceste. Dúfam, že mu zobrali vodičák. Trolu sa zrejme nič viditeľné nestalo, alebo?

S499.1023: Jednoducho prečíslovanie trolov a tým zrušenie 200 by nebolo plusom. A ver tomu, že ľudia vnímajú rozdiel bus a tbus a na ich číselné odlíšenie si proste už zvykli. Áno vlkovi je jedno v čom sa vezie, ale tiež mu je jedno aké číslo to má. Či to bude 201 alebo C alebo 73.
Reply on: J #21475:
Velmi dobre... konecne daco inteligentneho. Ked sa to bude v praxi aplikovat, tak budem velmi velmi rad...:-D
Reply on: S499.1023 #21468:
S tramvajou je to rovnako. Vlcakovi je jedno, ci ide voz na naftu, alebo na prud... potom je mu rovnako jedno, ze ma tramvaj kolajnice miesto asfaltu. Jednoducho, ked system tak system ozajstny. U nas nic take nie je. Keby si chcel mat system cislovania liniek, nevyhol by si sa aj precislovaniu tramvaji.
Poslanci v novele zákona o premávke na pozemných komunikáciách presadili aj ďalšiu zmenu: od budúceho roka bude možne odtiahnuť aj odparkované motorové vozidlo, ktoré nie je prekážkou len pre iné autá, ale aj pre chodcov. Túto novinku do zákona presadi poslanec KDH Pavol Minárik.

Hurá, koniec s arogantnými vodičmi.
Reply on: Andy #21466:
Mozno.... ale dufajme, ze sa nic take hrozne nikdy nestane 🙂
Reply on: S499.1023 #21468:
Podla mna to iste vyhody ma -- napriklad ked cakam na 2xx, cakam na trolejbus a okoloiduce autobusy ma nezaujimaju. Ver tomu, ze ludia by nadavali, keby sa to preznacilo, lebo by nevedeli, ci maju ist na trolejbus alebo na autobus. Ja sam v tejto otazke nemam celkom jasno.
Reply on: wurmi #21471:
Aha, to je ta vazna nehoda z RE, co nikto nic o tom nevedel minulu sobotu 🙂 Tiez tam mohli dat vacsiu fotku 🙂
trochu starsi clanok (auto vs.trolejbus) : http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1138297

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.