Reply on: Spectre #21488:
mne to nehovor, ja by som osobne najradsej zmenit prevadzkove predpisy kolajovych drah tak, ze ak (kolajove) vozidlo prekazku z trate odstrani, nemusi ani zastat... sice prvy tyzden platnosti takychto predpisov by tych nehod bolo asi pozehnane (na druhej strane, pomer skod na elektrickach ku skodam na gumokoloch by bol asi velmi zaujimavy :-D) ale aspon by si zacali aj arogantni vodici gumokolov sakra davat pozor aby niekde nepretrcali do trate...Z prevadzkoveho hladiska by som akurat dal povinnost vodicom elektriciek po skonceni sluzby odovzdat na vypravni zoznam sejmutych gumokolov (SPZ, typ vozidla, kedy a kde), v pripade lepsiej financnej situacie na podniku vybavit kazde vozidlo lacnym digitalnym fotakom na zadokumentovanie zdemolovaneho gumokolu [cakanie na dispecing je zdlhave, treba to vsetko prenechat na vodicovi, nezdrzi to premavku o viac nez minutu - dve]
PS: vodici by popri jazdeni mohli sutazit o to, kto sejmul viac gumokolov za mesiac
Spectre
V sutazi sejmutych gumokolov nevidim prilis satisfakciu. Tu ide o to, aby si gumokolisti uvedomili, ze nie su vsemocni. Jednoducho tramvaj musi mat bezvyhradnu prednost a hotovo. A parkovanie v dosahu trate - to by som trestal velkymi pokutami // a sadzba pekne podla dlzky zdrzania tramvaje