Ak jazda nejakých 4 súprav z Dúbravky do Jurajovho dvora a späť stojí toľko, ako 5 hodinový výkon SBSkara, objednávam si každý pracovný deň u DPB električku, ktorá ma individuálne odvezie do práce a späť.? ? ?
Zaujimave inak je, ze pri nastaveni prislusnych tras (napr. Wolfsthal - Hainburg) to uvadza platnost PCL aj na linke 1195, co je lajnisticka linka Bratislava - Vieden. Predpokladam ze ide len o bug.
Nieco take. Nejasne mi je ako presne sa pocita to cestovne, kedze listok A-B stoji jednotnu sumu bez ohladu na pouzitu trasu.. tak ze ci to je zavisle od najkratsej trasy, alebo co.
PCL maju uplne inak definovanu uzemnu platnost. Najprv si navolis trasu A-B a system sam stanovi trasy/linky ktore je zmysluplne pouzivat pre cestu medzi danymi bodmi a z tych vytvori tvoju "osobnu siet" v ktorej ti bude platit PCL. Ak sa ti zda nedostatocna, vies manualne pridat este najviac dva ciele (do ktorych to doplni trasy a linky podla vyssie spomenutych principov).
Ak som správe pochopil, tak zónový systém nahradili relačným podľa zadanej trasy (s tým, že cestovné v Kernzone Wien sa nemenilo a pri kúpe lístka do Viedne sa cena automaticky zahrnie do relácie, resp. sa zohľadní, že cez Viedeň len prechádzaš).
A napr. lístky z Kernzone už nemožno použiť pri cestách do regiónu. Čo sa ale na tých PCL zmenilo, to som nepostrehol.
Obcan Svajciarska ma v kazdom pripade narok na SeniorPas. Co sa tyka docasnej prepravy zdarma na zaklade dokladu totoznosti, to by asi malo platit tiez.
Bezplatna preprava na zeleznici nie je viazana na EU/EEA obcianstvo, takze to je irelevantne.
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci obcan Svajciarska nad 70 rokov moze v linkach MHD v
Bratislave cestovat zadarmo len na zaklade preukazu totoznosti? Svajciarsko sice nie je v EU, ale ma uzavrete vsetky asociacne zmluvy s EU a viem, ze na Zelezniciach SR moze cestovat zadarmo, tak ako aj obcan EU, ak si vybavi prislusny preukaz.
Dakujem za odpoved!
V istom podniku zaoberajúcim sa prepravou cestujúcich som k tomuto počul jednoduché stanovisko, zjednodušene povedané pochvalu - uzatvorením tejto časti trate dôjde k skráteniu času potrebného na prepravu medzi CMO a Karlovou Vsou, rovnako aj v opačnom smere z Karlovej Vsi do CMO, Rače, Ružinova a Vajnor.
Čiže nemáme nadávať na to, že v uzatvorenej časti centra bude fungovať len bezplatný pešibus, ale máme sa tešiť z toho, že sa električkami (asi štvorkami) rýchlejšie dostaneme cez centrum. Bude to ale niekde zohľadnené v cestovnom poriadku a budem môcť časový lístok využiť o pár zastávok ďalej?
No na druhej strane - na kerého oného mi to je platné, keď bežne nastupujem a vystupujem na Jesenského a potrebujem sa dostať do oblasti pri Garáži Opera... ? ? ?
Mimochodom, do Vajnor už jazdia električky? Iba ak Vajnory = Zlatí Pejsci
Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
http://vor.at/tickets/vor-tarifsystem/
Pride mi to znacne neprehladne.
Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.