Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mirtschi #213159:
Ja by som ťa rád upozornil, že sú to návrhy (ešte len budúcich) dizajnérov, nie strojárov... ?

Je jasné, že ak by to malo ísť do výroby, museli by sa ešte udiať radikálnejšie zmeny...
Reply on: Ámos #213157:
No ok, ale ten voz Eurotram zo Štrasburgu má neotočné podvozky a má 33m dĺžky (kratšia verzia, dlhšia má 43), tak výzbroj sa dá akotak rozložit odhadujem hlavne v miestach kĺbov. Kdežto ten návrh pre Prahu musí mať jedine otočné podvozky a má dĺžku cca len 15m.
Zda sa, ze uz ani v kovosrote nemaju zaujem o DPB vraky. Stanoveny bol dalsi termin na predkladanie ponuk. ?
Reply on: 810zssk #213155:
Ja sa len divím tým študentom, že sa neoboznámili so súčasnými trendami. Keď už nechceme koncept PCC celkom vytlačiť z ulíc miest, tak ponechať ich na nejakej historickej linke ako napr. v Prahe L91, ale toto? Obávam sa, že ani vozidlá EVO nebudú mať moc úspech. Možno tak Olomouc/Ostrava kúpi pár kusov. To už však pri tomto koncepte sa viac vyplatí "modernizácia" starých T3 na VarioLF.
Reply on: Mirtschi #213154:
Hlavne je to koncepcne uplne nevhodne vozidlo..
Dnes mi padol do očí tento článok:
http://praha.idnes.cz/studenti-navrhli-moderni-tramvaje-dtp-/praha-zpravy.aspx?c=A160222_2227409_praha-zpravy_rsr
Ide o návrh vzhľadu električiek pre Prahu od študentov priemyselného dizajnu.
Viacerí sa nad tým zrejme len pousmejú, mňa by zaujímalo, otázka pre znalých, či je vôbec takéto vozidlá technicky možné vyrobiť. Podľa mňa, človeka s akotak základami techniky, by bol dosť veľký problém z podvozkami, vo vnútri by museli byť dosť veľké podesty a schody nakoľko by museli byť otočné. Tiež nevedno kam by sa dala elektrovýzbroj nakoľko strecha je príliš nízka.
Veľmi podobný už vyrobený prototyp električky EVO1 väčšiu výšku a v interiéri všade podesty.
Reply on: Ike #213151:
To je taka Evička, ktoru Praha vyrobila ale zatial ju nikto nechce. A ano fotomontaz z FB skupiny Miluju tramvaje.
Reply on: Andy #213149:
to je fotomontáž, alebo čo je to za električku?
Reply on: tr3mp #213147:
Vsak ja som ani ziadnu estakadu nespominal ? Ale hej, myslel som naozaj starsiu trasu, mea culpa. Kazdopadne stale prejazdna je a teda v takom rieseni by problem nebol.
Pikoška z Nového času 🙂
Reply on: tr3mp #213147:
jasne ale berme to tak ze su dve moznosti trasovania co je plus
Reply on: 810zssk #213146:
Do Petržalky jazdí dnes 95 jedine po estakáde z Mosta SNP 🙂 Po estakáde Einsteinova nejazdí, ide cez priecestie pod ňou ?
Reply on: Gryzly65 #213144:
Neviem aku estakadu myslis, ja som napisal ze hovorim o tej trase po ktorej do Petrzalky jazdi dnes a z toho ze po nej jazdi dnes vyplyva ze po nej stale jazdi.
Reply on: Ike #213125:
novsi model, tmavomodra, zatmavene skla? ak ano, dalsie znacky ma SE-xxxyy, vsetky kobry (ten specialny utvar) auta maju pridelenych trojo rozlicnych SPZ-iek 🙂
Reply on: 810zssk #213141:
95 už cez tú estakádu nejaký ten piatok nechodí.
Reply on: Palo1987 #213142:
Ak myslis, ked z Apolla isla na Einsteinovu a potom pri Sade Janka Krala hore na estakadu, tak to moze stale 🙂
Reply on: Petto #213140:
A trasovanie ako chodievala 95 na estakadu pri Starom moste je uz neprejazdna? Neviem ako tam realne teraz vyzera ta krizovatka.
Reply on: Petto #213140:
Nema problem, vsak by to bolo riesene tak ako dnes 95ka (aspon v smere do Petrzalky).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.