Napriek tomu si nemyslim, ze by sme mali zacat kapacitnu a rychlu dopravu riesit na BTS az ked bude pristup na letisko preplneny. Nerobme furt dookola tie iste chyby a minimalne rezervovat v UP priestor.
Akym sposobom sa to ma robit, z kratko-, stredno-, a dlhodobeho hladiska nech povedia relevantne studie. (Ale nie tie typy dopravnych generelov, kde sa tahaju elektrickove trate podla toho, kto kde vlastni pozemky a chce tam stavat obytne subory)
BTS rastie, rastie dost, v oktobri sa otvorilo dost vela liniek a cestujuci evidentne su(cisla za januar). Stale viac nizkonakladoviek sa pohrava s myslienkou prevadzkovania transatlantickych letov....
Ano dnes je ponukana kapacita dostatocna, len by to chcelo bus pruh po vacsine trasy obsluhujucich liniek, lebo nic ta nenas**ie viac ako zmeskane lietadlo. A samozrejme nebude na vine cestujuci, ale DPB, ze stoji v zapche. Len chcem aby sme neboli kratkozraki...
Akakolvek ucelova linka je pipovina na mraky a myslel som, ze patris do tabora ludi, ktori system "ide za splnu mesiaca kazdy druhy utorok mimo skolskych prazdnin" povazuju za zhovadilost. Zrejme som sa mylil.
Ani jedna neni elektrifikovana, a kedze trate ktore spajaju su vsetky pod dratmy... Odklonene vlaky by asi isli priemernou rychlostou 50km/h. Tipujem ze stav neni bohvieaky, na spojke letisko - Götzendorf (pri stanici G-Dorf) vidim pravidelne odstavene nakladne vagony, ktore sa asi nikde inde nezmestili...
Ono to bude najskôr tým, že časť tej trate je oficiálne zrušená, ak nie už aj vytrhaná. To len dokazuje, ako dôležité je pre OBB mať tie dve trate prepojené. ?
A mám ešte jednu otázku, tento raz autobusovú. Kde sa nachádza zastávka SL Pezinok, Grinava zastávka? Na hlavnej ceste medzi Grobmi a Pezinkom som ju nenašiel. Ak sa nachádza priamo pri železničnej zastávke, ako sa tam dostane bus od Grobu, pretože prudkým odbočením vľavo na tomto mieste (https://goo.gl/maps/7vULk5WS5L92) to asi nebude.
Luzianky-Drazovce (ZM) je odpojena pre vystavbu Land Roveru.
Podla toho, co som videl naposledy, ziadna slava. I ked, tomu stavu zodpoveda vacsina SVK trati.... ale na ich pomery, jedine naozaj v mimoriadnosti vaznej. Ale nakolko napr Bruck-Petronell je stavana vjazdovo v Brucku pred stanicou od Viedne, a do Petronellu sa napaja v smere do Bratislavy, vela toho neriesi..... Prakticky riesi iba ak by sa daco dialo medzi Petronellom a W..
Ámos
Akym sposobom sa to ma robit, z kratko-, stredno-, a dlhodobeho hladiska nech povedia relevantne studie. (Ale nie tie typy dopravnych generelov, kde sa tahaju elektrickove trate podla toho, kto kde vlastni pozemky a chce tam stavat obytne subory)
BTS rastie, rastie dost, v oktobri sa otvorilo dost vela liniek a cestujuci evidentne su(cisla za januar). Stale viac nizkonakladoviek sa pohrava s myslienkou prevadzkovania transatlantickych letov....
Ano dnes je ponukana kapacita dostatocna, len by to chcelo bus pruh po vacsine trasy obsluhujucich liniek, lebo nic ta nenas**ie viac ako zmeskane lietadlo. A samozrejme nebude na vine cestujuci, ale DPB, ze stoji v zapche. Len chcem aby sme neboli kratkozraki...
Akakolvek ucelova linka je pipovina na mraky a myslel som, ze patris do tabora ludi, ktori system "ide za splnu mesiaca kazdy druhy utorok mimo skolskych prazdnin" povazuju za zhovadilost. Zrejme som sa mylil.