Samozrejme aj s predrazenim Metro-dizajnom ?
Inac tam pisu, ze CapaCity² ma capacitu 191 vlkov, pritom stary robil v Bratislave reklamu na 193 vlkov (asi sa zmenila mierka kolko ludi na 1 m²)...
Niekto z Karlovky by mohol napisat recept ako to zaobstarat? ?
Ale vazne, pri 21 metroch by uz 4 dvere boli podla mna malo, moc velka vzdialenost dveri od niektorych miest = zdrzanie v zastavkach...
Ved samozrejme, ze nie a proti uzemnej rezerve samozrejme nic nemam. Ale stavat tam dnes nejaku kolajovu trat je blaznovstvo. Navyse prispevok na ktory si reagoval bol o autobusovom exprese a ten naozaj zavedies takmer zo dna na den, ked na to pride.
K poslednemu odseku: nemylil si sa, ale ak ma linka byt urcena na navoz ludi na letisko, tak je nezmysel aby jazdila v case kedy tri hodiny nic nejde.
Použiť sloveso "padať" na pohyb, ktorý tie "dvere" vykonajú je podľa mňa príliš neadekvátne. Tu by sa skôr hodilo isté sloveso, ktorého základom je nemenovaný praslovanský vulgarizmus. ?
Napriek tomu si nemyslim, ze by sme mali zacat kapacitnu a rychlu dopravu riesit na BTS az ked bude pristup na letisko preplneny. Nerobme furt dookola tie iste chyby a minimalne rezervovat v UP priestor.
Akym sposobom sa to ma robit, z kratko-, stredno-, a dlhodobeho hladiska nech povedia relevantne studie. (Ale nie tie typy dopravnych generelov, kde sa tahaju elektrickove trate podla toho, kto kde vlastni pozemky a chce tam stavat obytne subory)
BTS rastie, rastie dost, v oktobri sa otvorilo dost vela liniek a cestujuci evidentne su(cisla za januar). Stale viac nizkonakladoviek sa pohrava s myslienkou prevadzkovania transatlantickych letov....
Ano dnes je ponukana kapacita dostatocna, len by to chcelo bus pruh po vacsine trasy obsluhujucich liniek, lebo nic ta nenas**ie viac ako zmeskane lietadlo. A samozrejme nebude na vine cestujuci, ale DPB, ze stoji v zapche. Len chcem aby sme neboli kratkozraki...
Akakolvek ucelova linka je pipovina na mraky a myslel som, ze patris do tabora ludi, ktori system "ide za splnu mesiaca kazdy druhy utorok mimo skolskych prazdnin" povazuju za zhovadilost. Zrejme som sa mylil.
Ani jedna neni elektrifikovana, a kedze trate ktore spajaju su vsetky pod dratmy... Odklonene vlaky by asi isli priemernou rychlostou 50km/h. Tipujem ze stav neni bohvieaky, na spojke letisko - Götzendorf (pri stanici G-Dorf) vidim pravidelne odstavene nakladne vagony, ktore sa asi nikde inde nezmestili...
Ono to bude najskôr tým, že časť tej trate je oficiálne zrušená, ak nie už aj vytrhaná. To len dokazuje, ako dôležité je pre OBB mať tie dve trate prepojené. ?
Kanarcan