Reply on: Valec #212830:
Inak, v akom stave sú tie spojky Flughafen - Gotzendorf a Petronell - Bruck an der Leitha? Mohol by v prípade nejakej mimoriadnej udalosti alebo výluky byť cez ne odklonený nejaký vlak? A ako je to s prejazdnosťou nevyužívaných spojovacích tratí u nás? Napríklad po trati Lužianky - ZM - Kozárovce občas ide nejaký mimoriadny historický vlak, ale bolo by možné tú trať využiť v prípade dlhodobejšej nezjazdnosti trate 150?
810zssk
Navyse problem spociva v tom ze ten dopyt je narazovy. Raz za cas tam dovezies plny bus, ale v ostatnom case tam budes vozit vzduch. Napriklad zajtra su odlety o 06:40 (737), 07:20 (ATR), 09:40 (737), 09:55 (ATR), 12:10 (737), 12:25 (737), 13:10 (ATR), 13:55 (737), 14:15 (737), 14:40 (737), 15:45 (ATR), 16:55 (737), 17:30 (737) a 21:35 (737). Ale pozajtra uz medzi 6:40 a 12:50 nepojde nic, cize 12 hodin by ten bus vozil vzduch.
Cize trvam na tom co som napisal, teda ze taku linku ma zmysel prevadzkovat jedine ako ucelovu s CP samostatne stanovenym na kazdy den, podla aktualneho letoveho poriadku. Radsej navozit viac busov v case ked ich treba, nez vozit pol dna vzduch a potom narazovo narvat jeden autobus ktory sa zhodou okolnosti trafi do casu odletu/priletu.
A teda kazdopadne by ta linka mala navyse zastavovat aspon na Trnavskom myte a Bajkalskej. Len ludia z Hlavnej stanice nestacia.