A este by som rad dal do pozornosti:
http://map.tfl.gov.uk/map.asp
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/buses_map.shtml
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/spiders/borough.shtml
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
http://map.tfl.gov.uk/map.asp
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/buses_map.shtml
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/spiders/borough.shtml
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
Martin Fundárek
Treba mať na pamäti, že cestujúci, ktorí vyvalia prachy za letenku, sa väčšinou dovezú na letisko
a) vlastným autom,
b) taxíkom.
Pre tých zvyšných bohato stačí priama linka, hoci so zachádzkou k Avionu.
Mimochodom, letecké spoločnosti, resp. správa letiska, by si mohli zradiť autobusové spoje k lietadlám a od lietadiel sami. Tak to fungovalo kedysi za čias monopolu ČSA (linka Reduta-nám. ĽM, dnes Dulovo-Letisko) a tak to funguje napríklad vo Schwechate.