A este by som rad dal do pozornosti:
http://map.tfl.gov.uk/map.asp
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/buses_map.shtml
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/spiders/borough.shtml
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
http://map.tfl.gov.uk/map.asp
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/buses_map.shtml
http://www.transportforlondon.gov.uk/buses/spiders/borough.shtml
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
Vladimír
Minulý týždeň som navštívil 800-tisícový Kraków a ani tam CP farebné nemajú.
U mňa farebný rozpis spojov okamžite vyvolá dojem, že dopravcom je nejaká malá firmička s 5 zamestnancami, ktorá sa vyšantila v nejakom programe a zúfalo sa snaží predať svoje služby. ČB na mňa viaz dýcha serióznosťou, skúsenosťou, odbornosťou... Asi tak...
Čo sa týka mapky - možno by to nemusela byť jedna hrubšia čiara v spleti celej siete liniek. Inšpirovať by ste sa mohli Žilinou. Na výreze z mapky by bolo len okolie trasy danej linky s vyznačenými prestupmi na iné linky.
Re #21245 J: Vôbec to nie je zlá myšlienka. Takýto systém bol v minulosti odskúšaný v Košiciach. Električková linka V premávala v dňoch školského vyučovania od internátov TU do areálu školy a jej CP zodpovedal začiatkom a koncom prednášok na TUKE. Električková linka W zasa premávala len v nedeľu a premávala od stanice k internátom TU - jej CP zasa prísne nadväzoval na príchody rýchlikov do Košíc.
Úspornými opatreniami v polovici 90. rokov žiaľ linka V zanikla. Linka W jazdí dodnes.