Reply on: tr3mp #21274:
Myslim, ze kartograficka mapa na pozadi by bola vhodna len pri detailnej verzii alebo pre vyhotovenie zastavkovych letakov na sposob tych v Londyne, pricom hustota linkoveho vedenia v BA by IMHO umoznovala bez problemov zakreslenie schemy priamo do mapy.Jedina rozumna cesta, ktora ma napada, by bola vypracovat formalny projekt so vsetkymi nalezitostami zamerany na zlepsenie informovanosti cestujucich v bratislavskej MHD a o jeho vhodnosti a potrebnosti skusit presvedcit ludi, ktori maju aky-taky vplyv. Ci uz niekoho na magistrate, na VUC alebo z tretieho sektora (Komunitna nadacia Bratislavy?). Ak by toto preslo, ti by sa potom mohli pokusit dohodnut povedzme s VKU na poskytnuti kartografickych podkladov za rozumnych podmienok. Financovanie by sa mozno dalo vybavit z nejakych grantov...
Ja viem, predstavujem si to prilis jednoducho.
Author
na 7:30 - 3 spoje v priebehu 8min
na 9:15 - 2 spoje tesne za sebou
na 11:00 - sa nepodarilo,nestihaju to,je tam i 83
na 13:30 - 2 spoje tesne za sebou
neskor - spickovy interval 10min. staci
v smere z EU:
po 12:30 - 2 spoje tesne za sebou
po 15:00 - vlozeny spoj do spickoveho intervalu
po 16:45 - vlozeny spoj do int.(bol)
po 18:30 - dva spoje v priebehu 6min.
..aj samotne odchody z Hrobonky, ci Ovsista su v minutach, ktore predpokladaju zaciatky/ukoncenia vyucovania cela,stvrt,pol,tristvrte..myslim, ze to funguje ozaj spolahlivo, pokial studaci citaju CP, nezaspia, ci su pusteny skor - vtedy je tam riadny interval, i 83 v sidlisku..
k septembru boli mierne posuny kvoli zapcham a tym predlzeniu chronometraze..zaujimave odchody su:
Hrobonka:
7:01 04 09(viem ako "presne"7:30 chodia niekt.profaci,ci studaci
8:45 47
13:01 04
spat z Ovsista
12:30 33
15:05 07
16:47 57
18:32 38
..5 rokov som tam stravil tot pred chvilou..