Reply on: Jadran #212575:
Nuž, cestujúci by nemuseli dúfať, že ich vodič neprivrie do dverí, keby vodiči skúsili trocha premýšľať. Znova a zas sa opakujem, že príhod z prestupu L41 L64 mám za knihu a nie sú to cestujúci, ktorí nie sú disciplinovaní. Viem, že nie všetko je garantovaný prestup, ale predpokladám, že aj vodiči majú v hlave aspoň základnú predstavu linkového vedenia a intervalov a zo skúseností sa vedia napr. dovtípiť, že ak sa napr. na Sokolskej stretne L204 a L83, že by asi teoreticky mohlo dôjsť k výmene cestujúcich. Prax je taká, že v sekunde otvorenia dverí na L204 sa spustí výstražné zvonenie na zatváranie dverí.
Ike
Lenže skús sa na to pozrieť koncepčne z pohľadu cestujúceho. Ak chceme fungujúci integrovaný systém a konkurencieschopnú ŽOD voči IAD, potom musíme cestujúcemu ponúknuť pohodlnú pravidelnosť. A netreba zabúdať na fakt, že nie každý ide do BA, ale môže ísť povedzme na iný Os, R, RJ, RR, EC, REX.
Ja ako cestujúci sa vykašlem na celú VOD, keď pôjdem na vlak a ešte v čase odchodu z domu nebudem vedieť, kde v meste vlastne končím a akú kombináciu spojov zvolím. O cestovnom čase a vypočítaní odhadovaného času príchodu do zamestnania nehovoriac.