Reply on: david1 #212573:
Tvoje zmýšľanie má logiku na úrovni počítačovej hry. Kapacita spojov ti ide do červených čísel tak jednoducho rozdelíš dopyt a máš problém vyriešený. Zdanlivo.Lenže skús sa na to pozrieť koncepčne z pohľadu cestujúceho. Ak chceme fungujúci integrovaný systém a konkurencieschopnú ŽOD voči IAD, potom musíme cestujúcemu ponúknuť pohodlnú pravidelnosť. A netreba zabúdať na fakt, že nie každý ide do BA, ale môže ísť povedzme na iný Os, R, RJ, RR, EC, REX.
Ja ako cestujúci sa vykašlem na celú VOD, keď pôjdem na vlak a ešte v čase odchodu z domu nebudem vedieť, kde v meste vlastne končím a akú kombináciu spojov zvolím. O cestovnom čase a vypočítaní odhadovaného času príchodu do zamestnania nehovoriac.
kecho
Samozrejme, že má, ale úplne iný, ako si ty predstavuješ
Ad 1 - koľko štúdií, projektov a pod. sa dá na ňu spraviť (podobne ako generácia projektantov, ktorá prežila vďaka projektovaniu metra v BA)
Ad 2 - koľko peňazí sa dá vďaka tomuto preliať správnym smerom k svojim ľuďom
Ad 3 - na oblbnute voličov ideálny projekt, podobne ako im už takmer 30 rokov otrieskavajú o hlavu stavbu metra, ktoré je v BA úplne zbytočné
A určite sa nájdu aj ďalšie...