Reply on: david1 #212573:
Tvoje zmýšľanie má logiku na úrovni počítačovej hry. Kapacita spojov ti ide do červených čísel tak jednoducho rozdelíš dopyt a máš problém vyriešený. Zdanlivo.Lenže skús sa na to pozrieť koncepčne z pohľadu cestujúceho. Ak chceme fungujúci integrovaný systém a konkurencieschopnú ŽOD voči IAD, potom musíme cestujúcemu ponúknuť pohodlnú pravidelnosť. A netreba zabúdať na fakt, že nie každý ide do BA, ale môže ísť povedzme na iný Os, R, RJ, RR, EC, REX.
Ja ako cestujúci sa vykašlem na celú VOD, keď pôjdem na vlak a ešte v čase odchodu z domu nebudem vedieť, kde v meste vlastne končím a akú kombináciu spojov zvolím. O cestovnom čase a vypočítaní odhadovaného času príchodu do zamestnania nehovoriac.
toso0077
Dnes 30.1.2016, Zastávka Slovnafská, prestup medzi linkami 70 a 65.
Podla CP som mal naplánovanú cestu Malá Scena 21:42 - 21:59 Slovnaftská L70 a 22:01 Slovnaftská - Čiližská 22:06 L65
Ako to, že odchádzal minútu vopred je ešte akceptovateľné, ale to, že v Spätnom zrkadle videl prichádzať L70 a vodič zatvorí dvere a odíde? Aj napriek tomu, že L65 má realne odjazd po L70! Na križovtke (pri Kauflande) obaja vodiči stály na červenú! Takže sa museli vidieť! Keby to bolo, cez pracovný deň, dalo by sa to zniesť, ale vzhľadom na polohu zastávky, zimu vonku a najmä fakt, že najbližší spoj ide o cca 20min, nie je priateľné!!! Ked mi Cestovný poriadok ukazuje, že mám stihnúť prestup, tak to má aj tak byť!
Chcem aby vodič Linky 65 uvedomil, že jeho plat je na základe cestujúcich ktorých vozí, nie na základe, že sa vozí po meste.