To si nemyslím Funguje pre regionálne vlaky v pohode Masarička v Prahe.
Naša Hl.stanica má svoje limity. Ak chceme mať v budúcnosti atraktívne intervaly v reg.doprave všetko cez hlavnú neprejde.
Záujem je už teraz velký. To vidieť na masách ktoré ráno vystupujú na Vinohradoch.
Neviete niekto ci je Klokocova este stale pre chodcov nepriechodna? Predpokladal by som ze ked uz bezi kolaudacne konanie, tak uz je vsetko odpratane, ale pri tomto projekte clovek nikdy nevie... ?
Vsak ten moj argument sa tyka prave tych co idu z Bratislavy, teda tej vacsiny. Ti by po tom tvojom navrhu museli tipovat ci ist na Filialku, alebo hlavnu stanicu. To co navrhujes je spiatocnicke - namiesto posunu vpred a atraktivnej pravidelnej dopravy by doslo k dalsin vynimkam a rozsirovaniu nahodneho cestovneho poriadku.
Čabelka nebol M., on J ako Jozef, plným titulom Prof. Ing. Jozef Čabelka, Dr.Sc.
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...
Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.
Pri možnej frekvencii dvoch párov vlakov denne to nebude mať zmysel. Ale ak by presmerovali všetky osobné vlaky (alebo aspoň každý druhý) zo smerov PK-TT a SC-GA tak by to zmysel malo, nakoľko väčšina ľudí ide i tak z osobných vlakov do centra a z Trnavského mýta to majú lepšie ako obchádzkou cez Hlavnú stanicu.
Ešte by som dodal, že na Wien Hbf sú staničné koľaje (resp, väčšina?) predelené cestovým návestidlom, čo v praxi umožňuje, aby k jednej hrane súčasne prišiel napr. vlak BA - Wien a nejaký vlak zo smeru Wiener Neustadt.
Ak sa chceme seriózne o Filiálke baviť, treba najprv vedieť koľko vlakov osobnej dopravy by tam štát chcel voziť, teda treba poznať celkovú koncepciu ministerstva, resp. BID regionálnej železničnej dopravy v BA kraji. O existencií takejto koncepcie mám ale vážne pochybnosti.
Hm, tazka je diskusia ked pochopime kazdy nieco ine. ? Ak sa spravi grafikon a budu dotacie, tak tipujem ze vlaky jazdit budu. A ak vlaky jazdit budu je nepodstatne aky dopravca tam bude jazdit. Vsak ked to stat zaplati...
Co som myslel IDS listkami: Mohol by tam jazdit dopravca ktory nebude sucastou IDS, tak ako dnes Regiojet...
Opäť tá obohratá pesnička o preplnenosti Hlavnej stanice? Ty si neuvedomuješ, že Filiálka práve naopak potopí celú integrovanú dopravu? Lepší plac v Bratislave je... je ním Hlavná stanica, tak to konečne treba využiť a nie je konzervovať ako pisoár pre cigánov z Vrakune.
david1
Naša Hl.stanica má svoje limity. Ak chceme mať v budúcnosti atraktívne intervaly v reg.doprave všetko cez hlavnú neprejde.
Záujem je už teraz velký. To vidieť na masách ktoré ráno vystupujú na Vinohradoch.