Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #212568:
Zhorsila by ju v tom, ze namiesto jednej nosnej linky s dostatocnym intervalom by zavadzala system "odvsadial-vsade" a namiesto pravidelneho spojenia by cestujuci skumal na ktoru stanicu ma prave ist, lebo z nej prave pojde vlak. Nic by sa rovnomernejsie nerozlozilo, lebo aj keby vsetko chodilo na jednu stanicu, tak kym pride dalsi vlak z toho isteho smeru, tak ti MHD odvezie ludi co prisli predchadzajucim. Cize v case prichodov vlakov by autobusy MHD z hlavnej stanice chodili rovnako plne, akurat by v ostatnych casoch vozili vzduch, zatial co by si este viac ludi narval do uz beztak pretazenej MHD okolo Trnavskeho myta.
Reply on: 810zssk #212564:
V čom by zhoršila Filialka dopravnú obsluhu? Skôr by ju zlepšila. Už teraz nestíha pobrať MHD nárazový dopyt z Hlavnej.
Práveže by sa to rovnomernejšie rozložilo. Východ mesta aj širšie centrum by to malo bližšie a rýchlejšie na Trnavské mýto ako ísť už teraz denne upchatou Šancovou ul.


Reply on: Adam3 #212563:
boze neposlal som prilohu. a este som myslel spravit zastacku ZOO co by privitalo asi dost ludi kedze taketo velke ZOO neni v kazdej dedine.,
Reply on: Adam3 #212563:
Ak uz by bolo tolko penazi, tak by som sa skor zaoberal elektrickou Hlavna stanica - Patronka - Dubravka (na nejaku normalnu rychlost, nie 50ku).
Reply on: UltraM #212562:
Parada... Dakujem 🙂
Reply on: david1 #212561:
Ano, Masarycka funguje. A to akoze dokazuje ze to je dobre riesenie? Tam na hlavak dalsie vlaky nenapchas.

Nasa hlavna stanica ma limity, ale zatial ma aj velke rezervy, kedze sa tam priestorom plytva. Nehovoriac o tom ze kapacita sa este da zvysovat za predpokladu ze by do toho bola vola investovat - stalo by to pritom pravdepodobne menej ako Filialka, ktora by navyse zhorsila kvalitu dopravnej obsluhy.
Reply on: Valec #212526:
Mna napadlo tieto zasatavky riesit odbockou od hlavnej trate kde bude zastavka na lepsie dostupnom mieste(vid patronka (priloha) aj ked to by muselo byt asi riesene tunelom/niakym mostom nad cestou).Zlepsilo by sa hlavne prestupovanie na MHD ale aj by Os nebrzdili R. Podobne by to mohlo byt aj pri Boroch(tam by ziadny tunel neblo treba) a aj v Devinskej. Pri tej Patronke ma este napadlo postavit odbocku do Mlynskej doliny vedla dialnice a dalej ist ako TRAMTRAIN po dualnej e. trati(ked ju budu teraz modernizovat tak by sa to dalo spravit) na safko a odtial do Petrzalky(to by sme kolajnice nemohli v krizovatkach ,,zakryt´´ elektrickovymi. a na stanicu v Petrzalke. Aj ked to uz je skor asi ,,metro´´ a to je preca v Ba zakazane?
Reply on: 810zssk #212560:
Samozrejme, ze stale nepriechodna ☺
Reply on: 810zssk #212558:
To si nemyslím Funguje pre regionálne vlaky v pohode Masarička v Prahe.
Naša Hl.stanica má svoje limity. Ak chceme mať v budúcnosti atraktívne intervaly v reg.doprave všetko cez hlavnú neprejde.

Záujem je už teraz velký. To vidieť na masách ktoré ráno vystupujú na Vinohradoch.
Neviete niekto ci je Klokocova este stale pre chodcov nepriechodna? Predpokladal by som ze ked uz bezi kolaudacne konanie, tak uz je vsetko odpratane, ale pri tomto projekte clovek nikdy nevie... ?
Reply on: david1 #212554:
Ani nehovorim o vseobecnej ekonomickej nezmyselnosti konceptu stavby takeho projektu pre "spickove vlaky"..
Reply on: david1 #212554:
Vsak ten moj argument sa tyka prave tych co idu z Bratislavy, teda tej vacsiny. Ti by po tom tvojom navrhu museli tipovat ci ist na Filialku, alebo hlavnu stanicu. To co navrhujes je spiatocnicke - namiesto posunu vpred a atraktivnej pravidelnej dopravy by doslo k dalsin vynimkam a rozsirovaniu nahodneho cestovneho poriadku.
Reply on: S499.1023 #212535:
Nebodaj si remotorizoval Cockáviu?
"...já žádám zdarma benzin u každé pumpy..." ?
Reply on: david1 #212555:
Čabelka nebol M., on J ako Jozef, plným titulom Prof. Ing. Jozef Čabelka, Dr.Sc.
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...

Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.
Reply on: Valec #212527:
IAD by mala určite problémy počas prejazdov vlakov. No také isté zdržanie ti aj dnes urobí napr. zablokovanie jedného pruhu pokazeným autom.

Križovatka M.Čabelku bola plánovaná mimoúrovňovo.
Reply on: 810zssk #212537:
Neprehánaj
Gro cestujúcich končí v BA. Písal som o čisto reg.špičkových vlakoch.
Poloha Filialky je ideálna .
Reply on: Ike #212525:
Chcelo by sa to spytat Iva, ci na to myslel. By som bol zvedavy na jeho odpoved ?
Reply on: Ámos #212522:
Asi hej, keďže súpravy z R sa zbroja a odstavujú zväčša v BA-NM.
Reply on: mrkvakj #212547:
Aha tak to je potom jasne. To je zase taky "odrb" ako dvojrozchod pri elektricke do Petrzalky (integrovana doprava) aby sme dostali prachy ?
Reply on: AAA #212548:
Pri možnej frekvencii dvoch párov vlakov denne to nebude mať zmysel. Ale ak by presmerovali všetky osobné vlaky (alebo aspoň každý druhý) zo smerov PK-TT a SC-GA tak by to zmysel malo, nakoľko väčšina ľudí ide i tak z osobných vlakov do centra a z Trnavského mýta to majú lepšie ako obchádzkou cez Hlavnú stanicu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.