Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviete niekto ci je Klokocova este stale pre chodcov nepriechodna? Predpokladal by som ze ked uz bezi kolaudacne konanie, tak uz je vsetko odpratane, ale pri tomto projekte clovek nikdy nevie... ?
Reply on: david1 #212554:
Ani nehovorim o vseobecnej ekonomickej nezmyselnosti konceptu stavby takeho projektu pre "spickove vlaky"..
Reply on: david1 #212554:
Vsak ten moj argument sa tyka prave tych co idu z Bratislavy, teda tej vacsiny. Ti by po tom tvojom navrhu museli tipovat ci ist na Filialku, alebo hlavnu stanicu. To co navrhujes je spiatocnicke - namiesto posunu vpred a atraktivnej pravidelnej dopravy by doslo k dalsin vynimkam a rozsirovaniu nahodneho cestovneho poriadku.
Reply on: S499.1023 #212535:
Nebodaj si remotorizoval Cockáviu?
"...já žádám zdarma benzin u každé pumpy..." ?
Reply on: david1 #212555:
Čabelka nebol M., on J ako Jozef, plným titulom Prof. Ing. Jozef Čabelka, Dr.Sc.
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...

Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.
Reply on: Valec #212527:
IAD by mala určite problémy počas prejazdov vlakov. No také isté zdržanie ti aj dnes urobí napr. zablokovanie jedného pruhu pokazeným autom.

Križovatka M.Čabelku bola plánovaná mimoúrovňovo.
Reply on: 810zssk #212537:
Neprehánaj
Gro cestujúcich končí v BA. Písal som o čisto reg.špičkových vlakoch.
Poloha Filialky je ideálna .
Reply on: Ike #212525:
Chcelo by sa to spytat Iva, ci na to myslel. By som bol zvedavy na jeho odpoved ?
Reply on: Ámos #212522:
Asi hej, keďže súpravy z R sa zbroja a odstavujú zväčša v BA-NM.
Reply on: mrkvakj #212547:
Aha tak to je potom jasne. To je zase taky "odrb" ako dvojrozchod pri elektricke do Petrzalky (integrovana doprava) aby sme dostali prachy ?
Reply on: AAA #212548:
Pri možnej frekvencii dvoch párov vlakov denne to nebude mať zmysel. Ale ak by presmerovali všetky osobné vlaky (alebo aspoň každý druhý) zo smerov PK-TT a SC-GA tak by to zmysel malo, nakoľko väčšina ľudí ide i tak z osobných vlakov do centra a z Trnavského mýta to majú lepšie ako obchádzkou cez Hlavnú stanicu.
Reply on: dyspozytor #212510:
Ešte by som dodal, že na Wien Hbf sú staničné koľaje (resp, väčšina?) predelené cestovým návestidlom, čo v praxi umožňuje, aby k jednej hrane súčasne prišiel napr. vlak BA - Wien a nejaký vlak zo smeru Wiener Neustadt.
Reply on: 810zssk #212498:
Ak sa chceme seriózne o Filiálke baviť, treba najprv vedieť koľko vlakov osobnej dopravy by tam štát chcel voziť, teda treba poznať celkovú koncepciu ministerstva, resp. BID regionálnej železničnej dopravy v BA kraji. O existencií takejto koncepcie mám ale vážne pochybnosti.
Reply on: Error 0x007 #212546:
Chcu dosiahnut to ze na R nemoze ist vozen z ROP,ale na RR uz ano
Inac, vsimol som si ze zeleznice zavidli novu kategoriu vlakov: Regionalne Rychliky (RR). Na co to ma byt, co tim chcu dosiahnut?
Reply on: Valec #212524:
Hm, tazka je diskusia ked pochopime kazdy nieco ine. ? Ak sa spravi grafikon a budu dotacie, tak tipujem ze vlaky jazdit budu. A ak vlaky jazdit budu je nepodstatne aky dopravca tam bude jazdit. Vsak ked to stat zaplati...
Co som myslel IDS listkami: Mohol by tam jazdit dopravca ktory nebude sucastou IDS, tak ako dnes Regiojet...
Reply on: dyspozytor #212477:
Opäť tá obohratá pesnička o preplnenosti Hlavnej stanice? Ty si neuvedomuješ, že Filiálka práve naopak potopí celú integrovanú dopravu? Lepší plac v Bratislave je... je ním Hlavná stanica, tak to konečne treba využiť a nie je konzervovať ako pisoár pre cigánov z Vrakune.
Reply on: MatejBA #212540:
Netrep momotiny. Tak bude uvažovať, či má ísť na S21 alebo na S22.
Reply on: 810zssk #212539:
Vieš, čo je hyperbola?
Reply on: Gryzly65 #212536:
Pretože už nie sú na križovatkách radiče Siemens EST ani GA.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.