Reply on: david1 #212568:
Zhorsila by ju v tom, ze namiesto jednej nosnej linky s dostatocnym intervalom by zavadzala system "odvsadial-vsade" a namiesto pravidelneho spojenia by cestujuci skumal na ktoru stanicu ma prave ist, lebo z nej prave pojde vlak. Nic by sa rovnomernejsie nerozlozilo, lebo aj keby vsetko chodilo na jednu stanicu, tak kym pride dalsi vlak z toho isteho smeru, tak ti MHD odvezie ludi co prisli predchadzajucim. Cize v case prichodov vlakov by autobusy MHD z hlavnej stanice chodili rovnako plne, akurat by v ostatnych casoch vozili vzduch, zatial co by si este viac ludi narval do uz beztak pretazenej MHD okolo Trnavskeho myta.
BigMac
Materiálový technológ, zvárač, mikrometalurg, zakladateľ VÚZ, výskumník, vynálezca, vysokoškolský pedagóg, držiteľ asi tridsiatky celosvetových patentov, autor teórie "krehkého lomu", vedecký pracovník a čojaviemčoešte...
Postavička v dejinách, s ktorou boľševickí červenoprdelníci veľmi škaredo zamietli, (keď ktorýsi z bývalých sovietskych potentátov po návšteve VÚZ zistil, že bratislavský zváračák je o niekoľko rádov niekde úplne inde, ako ten ich...tak) mu zakázali prax.
A o tom, že to bol Pán Praktik, svedčí aj taká drobnosť, že ešte v asi 74 rokoch veku pobiehal po VÚZ v montérkach, zváračskej zástere a kukle.