Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petik #212440:
V BA je tiež tendencia pchať semafory takmer všade...
Reply on: zakaznik #212439:
Zas nebudme demagogicki, ten graf neukazuje narast poctu cestujucich (hoci k tomu podla dostupnych informacii doslo tiez, ale v o cosi mensej miere), ale narast poctu drzitelov rocneho listka. Cize to zahrna aj ludi co MHD pouzivali aj predtym, ale s inym produktom.
Reply on: ................ #212437:
S inymi castami clanku sa ale neda nesuhlasit:
"Podľa neho sa trend v inštalovaní svetelnej signalizácie na cestách v poslednej dobe rozšíril do miest, kde neslúži svojmu účelu a má skôr negatívny vplyv ako na ekonomiku, ako aj na životné prostredie či bezpečnosť cestnej premávky.
...
V Anglicku pribudlo za posledných pätnásť rokov neuveriteľných dvadsaťpäť percent semaforov, čo je mnohonásobne viac v porovnaní s nárastom počtu vozidiel na tamojších cestách. Áut totiž v rovnakom časovom období pribudlo len päť percent."

Neviem ako v Bratislave, ale v Prahe sa semafory siria ako mor, nevypinaju sa na noc a mimo spicku dobre 2 tretiny z nich len zbytocne zdrzuju premavku bez akehokolvek pozitivneho zmyslu. A zdrzuju aj MHD (napriek preferencii, ktora funguje nedostatocne).
Pokles počtu cestujúcich je spôsobený nárastom automobilizmu, my s tým nič nenarobíme... Ale nakúpili sme nové vozidlá... ?
Reply on: Jack #212385:
Len som sa pytal, nakolko BigMac ma zacal spominat..... to bola medzinarodka? 😃 hopla. No a o co vlastne teda ide?
................

................

http://finweb.hnonline.sk/spravy-zo-sveta-financii-126/na-cervenej-stratime-miliardy-semafory-vyrazne-skodia-ekonomike-1053370

Takú hlúposť ako celý tento článok som už dlho nečítal.

"Nešťastné dopady na ostatných účastníkov cestnej premávky má tiež infraštruktúra pre cyklistov na cestách, pomalé zóny v mestských oblastiach a tiež prednostné cestné pruhy pre autobusy."
Reply on: Ike #212434:
Vsak ja som nikde netvrdil ze chcem vlak do Rajky ?
Reply on: Error 0x007 #212433:
Weil am Rhein hej, ale tá žabožrútska obec, čo leží na predposlednej zastávke linky 10, ktorá sa potom vráti do Švajčiarska, nebude väčšia, než Rajka a tiež prispieva, inak by tam tie električky proste nezastavovali.
Reply on: Error 0x007 #212433:
Náklady na prevádzku železničnej dopravy sú približne 6x väčšie ako náklady na prevádzku autobusovej. Nikto v tejto diskusii v kontexte Rajky nepredložil jediný argument, prečo túto reláciu obsluhovať vlakom. A vôbec, nikto nepredložil, prečo túto reláciu vôbec obsluhovať, ak spoje nie sú schopné uživiť sa na komerčnej báze. Za normálnych okolností by to mala riešiť obec alebo VÚC.
Reply on: S499.1023 #212425:
V tom Bazileji je zaujimavost, ze aj elektricky idu mimo statnych hranic, ale na druhej strane oni tam predsa maju za hranicami obce s trosku inym poctom obyvatelov (napr. Weil am Rhein)...
Reply on: 810zssk #212416:
Pravda, napisane to tam neni. Ale kto nechce riskovat pokutu, mal by sa toho (neoficialneho) pravidla drzat.
Reply on: S499.1023 #212424:
Bohuzial tym vzdy tvoje argumenty stracaju na sile... ale to je ok, najvacsie polena si pod nohy vzdy kladieme sami.
Reply on: S499.1023 #212425:
"Ale Metro...!" - bude argument ?
Reply on: Peon #212294:
To je typický štýl DPB, dokument zmeníme, dátum zostane. Pôvodný, k 1.11. bol tento:
http://www.dpb.sk/_media/file/TARIFA%20SMS%20CL%20A%20MEDZINARODNA%20DOPRAVA%20-1112015.pdf
pred spustením III. etapy IDS BK bola aj medzinárodná v tarife pre JCL:
http://www.dpb.sk/_media/file/JCL%20Tarifa_2015_uprava2.pdf

Reply on: andrewsh #212426:
Ani nie tak pred bleskom ako takým skôr pred vznikom nebezpečne napätia jednoducho povedane. Viac tu strana 4 www.zsr.sk/buxus/docs//VVUZ/PaOV/PaOV_katalog
Reply on: Quakeman #212412:
No tak som si to myslel, lenže nie úplne je mi jasne, ako to má fungovať.
Reply on: Petik #212380:
Keď si niekto výhodne kúpi dom v Rajke, tak si ho kupuje s vedomím toho, že tam má nejakú dopravnú obslužnosť a výhody uňho prevažujú nad nevýhodami. Ja keď bývam v paneláku, tak som vedome rezignoval na rybník, záhradu a výhľad na les a mám za to nejakú dopravnú obslužnosť.
JE zvykom, že mesto prerastá cez hranice štátu, ako príklad by som uviedol Bazilej, ktorá prerastá dokonca do dvoch štátov (Nemecko a Žabožrútsko) a mám do nich aj integrovanú dopravu. Na tejto sa však zahraničné entity podieľajú.
Ad Praha - pozri sa, aký je tu všeobecný škrek, že sa pásmo 100 pri JCL počíta dvakrát. Pritom Praha má v rámci mesta pásma štyri (P+P+0+B).
Reply on: Ámos #212408:
Všetkých nie. Len tých, ktorí evidentne trpia neliečiteľnou tuposťou. Bohužiaľ, na ľuskú hlúposť som precitlivelý. Pozri sa, ako dlho tu už telefonista zaťato točí svoječ mantry.
Reply on: haló #212407:
Môžem ťa uistiť, že pre to, aby sa využívala železnica tam, kde má zmysel, som spravil rádovo viac ako ty. A stále zastávam názor, že nekritický priaznivec železnice jej škodí viac ako ortodoxný autíčkar.
Mmch., beusákom som bol a na túto etapu svojho života spomínam rád.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.