Treba sa spytat profika Ja som asi tyzden po spusteni IDS BK skonstatoval ze autobus SL nechcem zvnutra ani vidiet.
Podla mna to nie je riesene inak, takze by si si to proste musel vyhadat (nie u vodica, ale u dopravcu - nasledne vratenie cestovneho). Zial, kedze politicke zadanie bolo spustit IDS bez toho aby objednavatelia tusili co si pod tym vlastne predstavuju, tak sa to spustilo bez doriesenia mnohych veci, vratane tejto.
Tak ako to teda je? Môžem sa dožadovať, aby ma vodič regiobusu odviezol aj s už neplatným lístkom? Ako mu mám dokázať, že časová platnosť lístka mi vypršala, lebo som niekde na druhom konci BK stál vo voze iného dopravcu v zápche. Žiaden spoločný dispečer, ktorý by mi moje tvrdenie potvrdil neexistuje.
Neexistuje predpis ktory by upravoval ze sa to tyka iba spojenia bez prestupu. PP uvadza ze pre posudenie casovej platnosti listka su rozhodujuce udaje v cestovnom poriadku. Hoci samozrejme z praktickeho hladiska je to pri prestupe pomerne zlozite uplatnit.
Ako by povedala Laminatka: verbalna vymena vecnych nazorov s Tebou je ako svihovym pohybom ruky distribuovanie plodov znamej bôbovitej strukoviny na vertikálne nosné prvky objektu umiestneneho na zemskom povrchu.
Často vidím takéto krabičky, hlavne na zastávkach, a vždy som zvedavý, na čo sú určené. Určite si myslím že je tu niekto, kto by vedel na to odpovedať ?
Aku licenciu? IDS ziadnu licenciu nikde nema a nepotrebuje. Licencia sa vydava na prevadzkovanie linky, nie na prevadzku nejakeho spolocneho tarifneho systemu.
Za mňa osobne postačuje tá doprava na komerčnom základe, prečítaj si diskusiu od začiatku, kde pán gejza písal, že nechápe prečo by mal DPB riešiť dopravu do obce Rajka.
Na druhej strane by mi nijako ako obyvateľovi hlavnej dediny nevadilo, keby mesto/kraj tú linku nejakým spôsobom dotovalo. To, že je teraz oddelená 801 od 90 a je nasilu prestup pri stanici v Rusovciach, neznamená, že 801 si všetky náklady od odpisov busu, prevádzkových nákladov, pomernej prevádzkovej réžie DPB atď kryje z tržieb... A ani to nie je efektívnejšie, ako keby neboli zbytočné prestoje pri stanici v Rusovciach a robila to jedna linka.
Prečo dopravu na území mesta BA a VÚC BA nedotuje jeden subjekt, ale štát, mesto, VÚC BA, TT, NR, TN, Burgenland? Prečo JMK dotuje dopravu so Skalice, Holíča? Pri tomto bordeli akékoľvek kategorické zdôvodnenia sú zbytočné, lebo je tu x ďalších otázok prečo.
Nepotreboval by IDS na to licenciu, aby tam mohol fungovat bez problemov? (urcite aj IDS JMK musi mat nejake povolenie od Rakuska a Slovenska). A nebudu tomu prekazat nejake divne paragrafy? (ak mi to vysvetlite, tak budem rad)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos