Aku licenciu? IDS ziadnu licenciu nikde nema a nepotrebuje. Licencia sa vydava na prevadzkovanie linky, nie na prevadzku nejakeho spolocneho tarifneho systemu.
Za mňa osobne postačuje tá doprava na komerčnom základe, prečítaj si diskusiu od začiatku, kde pán gejza písal, že nechápe prečo by mal DPB riešiť dopravu do obce Rajka.
Na druhej strane by mi nijako ako obyvateľovi hlavnej dediny nevadilo, keby mesto/kraj tú linku nejakým spôsobom dotovalo. To, že je teraz oddelená 801 od 90 a je nasilu prestup pri stanici v Rusovciach, neznamená, že 801 si všetky náklady od odpisov busu, prevádzkových nákladov, pomernej prevádzkovej réžie DPB atď kryje z tržieb... A ani to nie je efektívnejšie, ako keby neboli zbytočné prestoje pri stanici v Rusovciach a robila to jedna linka.
Prečo dopravu na území mesta BA a VÚC BA nedotuje jeden subjekt, ale štát, mesto, VÚC BA, TT, NR, TN, Burgenland? Prečo JMK dotuje dopravu so Skalice, Holíča? Pri tomto bordeli akékoľvek kategorické zdôvodnenia sú zbytočné, lebo je tu x ďalších otázok prečo.
Nepotreboval by IDS na to licenciu, aby tam mohol fungovat bez problemov? (urcite aj IDS JMK musi mat nejake povolenie od Rakuska a Slovenska). A nebudu tomu prekazat nejake divne paragrafy? (ak mi to vysvetlite, tak budem rad)
PP IDS BK
B.3.12
Záväzné posúdenie zónovej platnosti vychádza zo schémy zón, ktorá je prílohou 4 tohto PP IDS BK. Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku.
Normalne revizorovi povedzte ze podla cestovneho poriadku to malo byt 13 minut, on si u vodica meskanie overi a listok uzna Bol som svedkom takych pripadov opakovane, vzdy to bolo bez problemov. Sam som to zazil raz, ked mi takto revizor uznal 15 minutovy listok po 40 minutach od oznacenia, vdaka zapche na Sancovej ?
Nie je na tom nic neoficialne, je to priamo stanovene v prepravnom poriadku. Pre posudenie casovej platnosti cestovneho listka je rozhodujuci udaj v cestovnom poriadku.
Nie si ty náhodou beusák? Spôsob tvojho vyjadrovania tomu nasvedčuje. Nečudujem sa, že oproti iným autobusovým dopravcom, DPB svojich vodičov oddeľuje od cestujúcich kabínkou.
Takže to znamená že ked mám ísť 13 minut a išla som 17, a stopne ma revízor, tak sa s ním môžem hádať, že to moja chzba nie je? Prejde to? Ci mame takzch ludich revizorov že im to je jedno? Nikdz som taku sksuenost nemala, ale zväčša cestujem prave tých 12-13 minút
Neoficialne sa vzdy listok predlzuje podla doby meskania , len ak neprestupis. 70centovy v spicke v centre je riziko,ale ked mas ist napriklad podla CP 12minut a zapchou sa to predlzi na 20minut, tak je to OK. A Ano na listku mas vstko , nielen cas. t.j. cislo zastavky, cislo vozidla,datum, pasmo.
Môžeš nejako zdôvodniť, prečo by Bratislava mala riešiť dopravu obyvateľov obce, ktorá sa na tom nijako nepodieľa inak, než na čiste komerčnom základe?
Aké dane a odvody musí platiť v Maďarsku každý dopravca a DPB neplatí? Ty tomu nerozumieš, fabuluješ, si úplný hlupák posadnutý vláčikmi vždy, všade a za každú cenu a len sa teraz snažříš umelo vymyslieť niečo, čo by ospravedlňovalo vlak do Rajky.
Zdravím,
chcem sa opýtať takú vec. Jazdím MHD relatívne často, avšak stále sa mi neoplatí mesačný lístok, tak si kupujem jednorázové. V poobedných hodinách a zápchach stále váham, či je lepšie si kupiť 70centový, alebo 90 centový kvôli meškaniu spojov. Chcem sa opýtať, či si stále musím kupovať väčší lístok, lebo s istotou to bude meškať, alebo revízor má šancu z ťuknutého lístka zistiť, na ktorej zastávke som nastúpila, a podľa poriadku cestovného, sme tam už dávno mali byť?
Ďakujem
Lucka?
Petto