Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: haló #212346:
Myslím, že keby DPB musel Maďarom platiť všetky daňe a odvody, tak ako musí platiť každý dopravca, tak by sa cenová nevýhodnosť vlaku voči autobusu vynulovala. Chcel by som vidieť Ficiaka, ako by sa zachoval, keby sa dozvedel, že nejaký Maďarský dopravca vyberá cestovné na Slovensku a neodvádza DPH do jeho kasičky?
Reply on: haló #212346:
Medzinárodná preprava v HUN nie je oslobodená? Nepoznám HUN DPH zákon, preto sa pýtam... Pretože v SVK je § 46 ods. 2 Oslobodená od dane je doprava osôb na území tuzemska, ak ide o dopravu z tuzemska do zahraničia, zo zahraničia do tuzemska,
Ozaj - tým pádom si vlastne DPB nemôže uplatniť odpočet DPH na naftu spotrebovanú na SVK území pri 801 a 901...?
Reply on: haló #212346:
Neodvadza. Cezhranicna preprava je oslobodena od DPH.
Reply on: 810zssk #212343:
Kto platí ten autobus? Zaujímalo by ma, či DPB odvádza do Maďarského štátneho rozpočtu DPH z vybraného cestovného na Maďarskom území? Alebo ako to tam funguje?
Reply on: 810zssk #212343:
Pochybujem, že tých 2800 obyvateľov Rajky...
Reply on: Mike #212341:
Aj s odpismi vozu, mzdami, prevádzkovými nákladmi a nákladmi na údržbu?
Reply on: haló #212335:
A ten vlak zaplati kto?
Reply on: Ike #212331:
Co s nim? Debata bola o zapchach v Rusovciach.
Reply on: kecho #212338:
901 vie byť na nule a tomu by som aj veril..
Reply on: kecho #212333:
Nikde som nepisal ze ju musi povolit. Napisal som ze ak ju povoli, nema povinnost manualne oznacit listok.
Reply on: kecho #212338:
Keďže sa dlhodobo zaujímaš o verejnú dopravu, budeš mi vedieť povedať či bol niekedy robený prieskum medzi obyvateľmi Rajky, ohladom možného využitia vlaku?
Reply on: Peon #212321:
"Dlhodobo sa zaujímam o verejnú dopravu a neviem o tom, že by sa na prevádzke komerčných liniek 801 a 901 niekto finančne spolupodieľal"

Spolupodieľame sa na tom predsa my, obyvatelia BA, keďže DPB na ne cicia peniaze z rozpočtu BA, v ktorom sú predsa nami odvedené peniaze... Proste neverím, že by si tie linky na seba dokázali zarobiť, alebo aspoň byť "na nule"...
Reply on: kecho #212336:
Pravda. Efektivnejšie pre štát, kraj a samotnú Bratislavu, sú upchaté cesty a nevyužívaná železnica?
Reply on: haló #212335:
Ešteže to vôbec nesúvisí s financiami a aspoň minimálnou efektivitou 😉
Reply on: Mike #212328:
Riešením je vlak. Bohu žiaľ, pre lenivosť ľudí urobiť 50 krokov naviac a hlúposť nietorích tzv. dopravných expertov, tam žiaden nechodí.
Pri školskom štrajku neplánuje DPB v rámci šetrenia a zlepšenia HV režim "školské prázdniny"? 🙂
Reply on: 810zssk #212329:
Podla PP to musi najprv oznamit vodicovi, cize sa k nemu musi dostat - a to by mali vsetci neelektricenkari, cize si viem predstavit reakciu vodica, ked mu pride 30ty clovek s tym istym "problemom" 🙂

Vodic nieje povinny povolit bezplatnu prepravu, ma to iba ako moznost 😉
Reply on: Ike #212331:
Zamestnávateľov v BA máš na výber, vyber si takého, ktorý poskytuje bezplatné parkovanie.
Reply on: 810zssk #212330:
a parkovanie? ?
Reply on: Mike #212328:
Staci ale investovat 65 eur rocne (necelych 18 centov denne) do dialnicnych znamok (50 eur slovenska, 15 eur madarska regionalna) a je po zapchach 🙂 Aspon teda tych "dochadzacich", clovek to uz ma potom ekvivalentne s Petrzalcanmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.