Keďže sa dlhodobo zaujímaš o verejnú dopravu, budeš mi vedieť povedať či bol niekedy robený prieskum medzi obyvateľmi Rajky, ohladom možného využitia vlaku?
"Dlhodobo sa zaujímam o verejnú dopravu a neviem o tom, že by sa na prevádzke komerčných liniek 801 a 901 niekto finančne spolupodieľal"
Spolupodieľame sa na tom predsa my, obyvatelia BA, keďže DPB na ne cicia peniaze z rozpočtu BA, v ktorom sú predsa nami odvedené peniaze... Proste neverím, že by si tie linky na seba dokázali zarobiť, alebo aspoň byť "na nule"...
Podla PP to musi najprv oznamit vodicovi, cize sa k nemu musi dostat - a to by mali vsetci neelektricenkari, cize si viem predstavit reakciu vodica, ked mu pride 30ty clovek s tym istym "problemom"
Vodic nieje povinny povolit bezplatnu prepravu, ma to iba ako moznost
Staci ale investovat 65 eur rocne (necelych 18 centov denne) do dialnicnych znamok (50 eur slovenska, 15 eur madarska regionalna) a je po zapchach Aspon teda tych "dochadzacich", clovek to uz ma potom ekvivalentne s Petrzalcanmi.
Od colnice na ceste I/2 súvisle cez celé Rusovce. Samozrejme v porovnaní s Račianskou alebo cestou I/63 od Lužnej je to nič, ale už aj tam býva zdržanie okolo 10 min +- 5. Výjazd z Čunova na cestu I/2 je taký, že sa tam autá (a busy) zaradia do súvislej kolóny.
To je tak, keď sa niekto sťahuje za (zdanlivo) lacnejším bývaním a do 20 rokov zistí, že:
- služby sú nedostatočné,
- deti sú znudené,
- manželka je zelená vdova,
- strávil 1/3 života v dopravných zápachach a
- prejazdil dve byty v meste.
Odpoveď znie:
1) Ak očakávate dotovanú verejnú dopravu, či už mestom Bratislava alebo Bratislavským krajom, bývajte na území mesta Bratislavy alebo Bratislavského kraja.
2) S problematikou verejnej dopravy v Rajke sa obracajte na starostu obce Rajka, prípadne na župana Mosonmegye.
kecho
Spolupodieľame sa na tom predsa my, obyvatelia BA, keďže DPB na ne cicia peniaze z rozpočtu BA, v ktorom sú predsa nami odvedené peniaze... Proste neverím, že by si tie linky na seba dokázali zarobiť, alebo aspoň byť "na nule"...