Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #212333:
Nikde som nepisal ze ju musi povolit. Napisal som ze ak ju povoli, nema povinnost manualne oznacit listok.
Reply on: kecho #212338:
Keďže sa dlhodobo zaujímaš o verejnú dopravu, budeš mi vedieť povedať či bol niekedy robený prieskum medzi obyvateľmi Rajky, ohladom možného využitia vlaku?
Reply on: Peon #212321:
"Dlhodobo sa zaujímam o verejnú dopravu a neviem o tom, že by sa na prevádzke komerčných liniek 801 a 901 niekto finančne spolupodieľal"

Spolupodieľame sa na tom predsa my, obyvatelia BA, keďže DPB na ne cicia peniaze z rozpočtu BA, v ktorom sú predsa nami odvedené peniaze... Proste neverím, že by si tie linky na seba dokázali zarobiť, alebo aspoň byť "na nule"...
Reply on: kecho #212336:
Pravda. Efektivnejšie pre štát, kraj a samotnú Bratislavu, sú upchaté cesty a nevyužívaná železnica?
Reply on: haló #212335:
Ešteže to vôbec nesúvisí s financiami a aspoň minimálnou efektivitou 😉
Reply on: Mike #212328:
Riešením je vlak. Bohu žiaľ, pre lenivosť ľudí urobiť 50 krokov naviac a hlúposť nietorích tzv. dopravných expertov, tam žiaden nechodí.
Pri školskom štrajku neplánuje DPB v rámci šetrenia a zlepšenia HV režim "školské prázdniny"? 🙂
Reply on: 810zssk #212329:
Podla PP to musi najprv oznamit vodicovi, cize sa k nemu musi dostat - a to by mali vsetci neelektricenkari, cize si viem predstavit reakciu vodica, ked mu pride 30ty clovek s tym istym "problemom" 🙂

Vodic nieje povinny povolit bezplatnu prepravu, ma to iba ako moznost 😉
Reply on: Ike #212331:
Zamestnávateľov v BA máš na výber, vyber si takého, ktorý poskytuje bezplatné parkovanie.
Reply on: 810zssk #212330:
a parkovanie? ?
Reply on: Mike #212328:
Staci ale investovat 65 eur rocne (necelych 18 centov denne) do dialnicnych znamok (50 eur slovenska, 15 eur madarska regionalna) a je po zapchach 🙂 Aspon teda tych "dochadzacich", clovek to uz ma potom ekvivalentne s Petrzalcanmi.
Reply on: kecho #212327:
Opakujem: Podla PP IDS BK im listok oznacit nemusi, ak im umozni prepravu bezplatne, co by zrejme spravil 😉
Reply on: ufo #212326:
Od colnice na ceste I/2 súvisle cez celé Rusovce. Samozrejme v porovnaní s Račianskou alebo cestou I/63 od Lužnej je to nič, ale už aj tam býva zdržanie okolo 10 min +- 5. Výjazd z Čunova na cestu I/2 je taký, že sa tam autá (a busy) zaradia do súvislej kolóny.
Reply on: 810zssk #212322:
Viem 🙂
Len by bol urcite zazitok vidiet pretlacat sa ludi k vodicovi, snaziacich sa mu este navyse vysvetlit, ze im ma oznacit listok v zmysle PP IDS BK 🙂
Reply on: Ike #212325:
Kde z/do Rajky bývajú zápchy?
Reply on: S499.1023 #212324:
To je tak, keď sa niekto sťahuje za (zdanlivo) lacnejším bývaním a do 20 rokov zistí, že:
- služby sú nedostatočné,
- deti sú znudené,
- manželka je zelená vdova,
- strávil 1/3 života v dopravných zápachach a
- prejazdil dve byty v meste.
Reply on: Peon #212321:
Odpoveď znie:
1) Ak očakávate dotovanú verejnú dopravu, či už mestom Bratislava alebo Bratislavským krajom, bývajte na území mesta Bratislavy alebo Bratislavského kraja.
2) S problematikou verejnej dopravy v Rajke sa obracajte na starostu obce Rajka, prípadne na župana Mosonmegye.
Reply on: LUK #212315:
Toľko chceli za ten náš od Brna, či o čom je reč?
Reply on: kecho #212316:
Alebo umozni bezplatnu prepravu (PP IDS BK) 🙂
Na susedia.info ma zaujala nasledujúca otázka na ktorú neviem odpoveď. Tušíte niekto?

"Ako je možné, že na oboch linkách je jednotné plné cestovné 1,50 Euro, keď trasa Rajka - Rusovce je asi 3 km na železničnú stanicu a trasa BTS - Hainburg je cca 15 km a to prosím, ešte za výhodných podmienok, že cestujúci do Hainburgu si môžu dokonca vybrať aj cestu so Slovak Lines za 0,60 Euro polovičný lístok, pričom doprava do Rajky nemá žiadnu alternatívu...viete niekto, prečo je tomu tak?"

Mňa ešte zaujalo, že na 901 sa dá kúpiť aj 5-dňový lístok (12 €), ale na 801 taká možnosť nie je. To som im odporučil obrátiť sa na DPB.

K vyššie uvedenému som im odpísal iba nasledujúce:

"Vyjadrím sa iba k tej otázke na ktorú poznám odpoveď: Linka Slovak Lines cez Hainburg pokračuje až do Viedne. Pamätám si, že pred existenciou linky 901 a aj neskôr stál jednosmerný lístok z Bratislavy do Hainburgu až 3 €. Nepamätám si pre koho boli aké zľavy, ale určite pre nikoho nebola až 50 % zľava. Po čase Slovak Lines zlacnel na 1,50 € a neskôr dokonca podliezol cestovné 901-ky na súčasných 1,20 € a zaviedli 50 % zľavu pre študentov do 26 rokov a pre dôchodcov nad 60 rokov. Neviem či tam ŤZP mali niekedy zľavu - teraz nemajú.

Do Rajky nemôžete očakávať že by jazdili až dve linky. Niekedy tuším v roku 2008 ešte pred linkou 801 existovala linka dopravcu Blaguss z Bratislavy cez Rajku a Bezenye do Monmagyarováru k hypermarketu TESCO, ktorá premávala len zopár krát denne. Pre nazáujem cestujúcich existovala len niekoľko mesiacov (v závere tam namiesto autobusu jazdil väčší minibus).

A ani vlaky z Bratislavy do Rajky (a ďalej do Mosonmagyarováru a Gyoru) nevidím reálne keď tam sa žiadnemu dopravcovi neoplatí prevádzkovať ani len autobus. Navyše v rámci Rajky by sa vám asi nechcelo chodiť pešo zo železničnej stanice."

Jedna pani tam ešte napísala: "možno to súvisí (neviem, len si myslim) aj s prispením na dopravu z tej druhej strany...a s tým aj výška cestovného , .rakúska strana možno časť nákladov na túto dopravu hradí DPMB.. kdežto maďarská strana, konkrétne Rajka nie. Cestovné na takú krátku trasu - ZŤS Rusovce a Rajka je ozaj premrštené, a cestovné vyjde dennodenne cestovanie a nielen dôchodcov do dosť draho."

Ja som na to odpísal: "Dlhodobo sa zaujímam o verejnú dopravu a neviem o tom, že by sa na prevádzke komerčných liniek 801 a 901 niekto finančne spolupodieľal (či už zo Slovenska alebo zo zahraničia)." Je to tak, že?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.