Reply on: david1 #212242:
Vedľa tetušky bol aj automat, ktorý občas nefungoval. Sieťou predajcov boli hlavne tie minipotraviny, od 2014/5 však osadili vyše 300 nových automatov: http://www.bkk.hu/pontkereso/ (fialové)Ináč tie naše multifunkčné sú divné: prepnem si na cudzí jazyk, uvítacia stránka je v tom jazyku, ale samotné popisky lístkov (CL obyčajný 15 ´ 2 zóny / 100+101) je taktiež po slovensky.
ceres
Ale už teraz, pokiaľ nastúpi naraz väčšie množstvo cestujúcich, čo si potrebujú označiť jednorazový CL, alebo nebodaj niektorí z nich majú batožinu a chcú si ju najprv odložiť, aby s kufrom pri dverách nezavadzali, a až potom si ísť označiť lístok, alebo je to skupina turistov, ktorej označovanie trvá dlhšie, a zároveň sa kvôli revízii CL zablokujú označovače, vznikajú konfliktné situácie. Za tých 15 sekúnd (alebo 150 metrov či koľko) sa to jednoducho niekedy nedá stihnúť. Keď si predstavím, že k tomu pribudne možnosť interaktívne niečo s označovačom dlhšiu dobu riešiť -- obzvlášť, ak to rozhranie nikdy počas návrhu neuvidí žiaden UX špecialista a výsledok bude podobný ako samoobslužné automaty... Buď príde ku zmene prístupu revízorov (a DPB) k cestujúcim z prezumpcie zlých úmyslov na dobré (tak, ako je to v civilizovanom svete) alebo to nebude fungovať.