Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pred asi 15 minutami videny nejaky Sifel s velkymi vetrackami (cislo som nestihol) pri ivanskom Metre smer Bernolakovo... ?
Reply on: Peon #211538:
Ja som, naopak, uviedol ze povazujem za pravdepodobne ze tam bude personal CD.

Kazdopadne, obdobny problem dnes existuje v stanici Brodske, kde jazdi personal CD a tiez tam v urcitych casoch nie je otvorena pokladna. Aj keby bola, personal CD vo vlaku nemoze kontrolovat listky za usek kde je dopravcom ZSSK. To iste plati pre cestujucich v EC vlakoch ktori by mali pri ceste zo SR zaujem o zakupenie nadvazneho listka od hranice do Breclavi. A obdobne priklady by sme nasli na takmer kazdom hranicnom priechode.
Reply on: 810zssk #211531:
Lenže v stanici Lanžhot nie je zabezpečený predaj cestovných lístkov. http://www.cd.cz/cd-online/staniceinfo.php?nazev=34695 "Stanice nezajišťuje odbavení, odbavení cestujících se provádí ve vlaku."

Teda ak si niekto nekúpi lístok za tarifu ČD alebo IDS JMK v predpredaji, tak môže cestovať do Břeclavi alebo do Brodského neoficiálne bezplatne? Totiž ak tam bude sprevádzajúci personál ZSSK, tak podľa toho čo píšeš nebude vedieť na území ČR predať cestovný lístok...
Reply on: Andreas.Papak #211536:
Je tam kolóna, pretože je tadiaľ vedená obchádzková trasa. Keď sa sprejazdní Štúrova, už sa nebude tranzitovať po Jesenského a Mostovej.
Možno som objavil Ameriku, ale je (predpokladám) od uzavretia Šafka normálne aby bola zápcha na Jesenského a Mostovej? Samozrejme na električkovom páse, čo spôsobuje meškania liniek aj do 15 minút v smere Most SNP a spomalenie električiek smer centum. Plánuje sa s tým niečo robiť, či po otvorení Šafka sa to zmierni?
Reply on: Petto #211514:
Rekonštrukcia Karlovky nebude s NAD, ale bude riešená jednokoľajkou.?
Reply on: 810zssk #211531:
V ČR sa dáva na jeden ešus 1 vlakvedúci.
Reply on: Peon #211523:
V poslednych rokoch vzdy na cezhranicnom useku (Breclav-Kuty) jazdil personal ZSSK na EC vlakoch a personal CD na Os vlakoch. Kedze REXy nahradzaju Os vlaky, je dovod domnievat sa ze tam bude jazdit personal CD, hoci s istotou to samozrejme povedat nemozno.
Reply on: Joyki #211516:
f) Nie je. Vo vlakoch ZSSK hlasi Tvarozkova, co je slovenka. Hlasi aj u DPB.
Reply on: Peon #211515:
d) Push-pull sa sprevadza dvomi clenmi vlakoveho personalu.

e) Aj pri zachadzani do zahranicia su vlakveduci vybaveni len zariadeniami svojho zamestnavatela. To plati vo vsetkych pripadoch, vratane napr. Copu.
http://auto.sme.sk/c/8098648/v-helsinkach-cestuje-autom-zhruba-o-polovicu-menej-ludi-ako-v-bratislave.html Pekná poznámka v dikusií "to su socky, co nemaju na benzin preboha?"? V Ba a regióne sa niečoho takého nedočkáme ☠ Viď ,,nové,,cp slovaklajn* žiadna ale žiadna zmena napríklad 727 / 725 bordel-chaos a žiadna kordinácia!
Reply on: Petto #211471:
Záleží, aké licenčné čísla od vydavateľa licencií dostanú.
Reply on: diky #211468:
Tá komisia si nejako neuvedomuje, čo má v kompetencii. ?
Reply on: Solider #211522:
A kto ju zaplatí, ak aj bude potvrdená?
Reply on: david1 #211481:
To som zvedavy na tu L50 ? Bude sranda...
Reply on: Solider #211522:
Tak potom berem späť... , ale bolo to popísané v jednotlivých etapách budovania koridoru TenT smer Filiálka.
Reply on: Peon #211523:
Link z webu som nemohol poslať, lebo po vyhľadaní cez Google to rovno ponúka možnosť stiahnuť do PC. Každopádne odtiaľto z imhd sa to dá stiahnuť keď na to kliknete. Je to dvojjazyčne - po česky aj po slovensky...

Ozaj, čo konkrétne podáva na nástupišti rušňovodič spoločnosti RegioJet z kabíny zamestnankyni ŽSR? Videl som to nedávno v stanici Kvetoslavov. Som si takmer istý, že ide o nejaký bežný železničný postup, ale neviem prečo to tak je a čo to je.
Reply on: Joyki #211516:
Podľa tohto možno pôjde sprevádzajúci personál ZSSK až do Břeclavi.
Reply on: david1 #211517:
Keďže sa ohlasovaná rekonštrukcia nebude týkať už zrekonštruovaných nástupíšť, tak neexistuje dôvod presmerovať vlaky na iné stanice. Pre prípad demontovania prístavby sa obnovia a sprístupnia priestory v pravom krídle budovy, ktoré budú služiť ako čakáreň pre cestujúcich. Čo sa týka ŽST Predmestie, je to vlastná investícia ŽSR, ktoré priebežne obnovovali staničné budovy v tomto obvode, keďže v tejto budove sídli administratíva, zviezla sa s tým aj časť pre cestujúcich (budova sa rekonštruovala ako celok) a nadchod v nevyhovujúcom technickom stave. Nejedná sa preto o nejakú prvú etapu trate na Filiálku, keďže tá ešte stále nebola potvrdená generelom bratislavského železničného uzla, kvôli ktorému stojí aj rekonštrukcia ŽST Vinohrady.
Reply on: Joyki #211520:
Tento rok mal nasledovať zvršok a nástupište stanice.
Na webe sú aj tie jednotlivé etapy popísané...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.