Ja suhlasim,z pohladu Petrzalky je L1 bezcenna, ale kedze je to vlastne L13 ktora byvala iste dni full, tak je to este "ako tak". Lepsia by bola samozrejme niekde linka na ZP, ale to zase by si asi zobral nosnu L4 Dubravke/karlovke a vytvoril iny nezmysel.
Otazka do fora
Bude konecne potom od 1.3.16 aj 7-8 interval na elinach ? Nech to pasuje so sedlom L95
Aká bezcennosť? Veď L1 alebo ex. L13 bola vždy naj využívanejšia linka na stanicu.
Trať po Štefanovičovej je po GO tak sa treba zmieriť že tade bude vedená el. doprava z centra.
Ak keby sa náhodou našli peniaze na rozšírenie električkovej siete tak najskôr by som ju ťahal ako predĺženie nábrežia cez Mlynské nivy k BBC a ďalej smer D.Hony.
S L1 bude mať Petržalka /zatial jej začiatok/ najrýchlejšie spojenie s centrom a okolím Obchodnej ul.
Linky 28 a 30 aj v roku 2016 po starom, konečné sa nemenia....
K bodu 9
Plán dopravnej obslužnosti, časť: Ročný projekt organizácie MHD v Bratislave na rok 2016.
Materiál uviedol Ing. Bronislav Weigl, riaditeľ úseku prevádzky a techniky DPB, a.s. Po skončení
prezentácie a odbornej diskusie bolo hlasované o nasledovnom znení stanoviska:
Stanovisko:
Komisia dopravy a informačných systémov MsZ po prerokovaní
a) berie na vedomie
predložený materiál „Plán dopravnej obslužnosti, časť: Ročný projekt organizácie MHD v Bratislave na rok
2016“
b) žiada
zapracovať nasledovné zmeny do Ročného projektu organizácie MHD na rok 2016:
1. zachovať súčasné trasy autobusových liniek č. 28 ( Devínska Nová Ves – Nové SND) a č. 30
(Lamač – Most SNP),
2. zmeny v linkovom vedení trolejbusov pripraviť ku dňu obnovenia štandardného prevádzkového
režimu zimného grafikonu 08.01.2016,
3. zmeny v električkovej doprave zrealizovať k 01.03.2016 (Linka č. 1: Hlavná stanica – Petržalka
a v prípade dodávky 15ks obojsmerných električiek aj linka č. 3: Rača - Petržalka).
Hlasovanie: prítomní: 7 za: 7 proti: 0 zdržal sa: 0 nehlasoval: 0
Stanovisko bolo prijaté.
Pane Bože, to prečo tie linky prečíslujú? Aby ľudí doplietli? ? To akože číslo zóny v ktorej je napr. Kittsee zostane, ale linky budú mať úplne iné čísla? Žiaľ nejako sa neviem doklikať k mape tarifných zón VOR...
Valec, stačilo by z Kittsee predĺžiť len do Jaroviec. ? Tým, že by na území SR mal autobus iba jednu zastávku, tak taká zmena by možno nebola až tak veľmi administratívne náročná...
Ari