Ten autobus je študácka posila, ktorá sa na trať napája až od zastávky Smolenická, čím uľaví spoju, ktorý v úseku od Smolenickej do Rače ide dve minúty po ňom - ten totiž prichádza už na samotnú Smolenickú pomerne vyťažený a tak vďaka tomu, že mu ten posilový spoj pozbiera ľudí už ich veľa nepristupuje. Idú tam teda síce dva autobusy v rozmedzí dvoch minút, ale oba pomerne naložené študákmi z Pe do Rače. To, že prvý z tých autobusov - teda ten, čo sa pripojil na trať od Smolenickej - ide z pántov do vozovne, nehrá v tomto prípade žiadnu rolu.
Električky vždy budú citeľne pomalšie než expresný autobus, pretože nedokážu predbiehať, takže expresných električiek sa nedočkáme ? A rušenia zastávok tiež nie, lebo potom by to starší ľudia mali na zastávku ďaleko. Raz darmo, Bratislave chýba metro ?
"Dnes je iná doba a relevantná časť populácie nechodí do klasického zamestnania" toto krasne vidno na dialnici smer Bratislava rano a "von z Bratislavy" poobede. To iste Hlavna stanica a Nivy. Ano pravda, pomery sa zmenili. Kedysi sa chodilo na siestu, na siedmu, na osmu... teraz sa chodi aj na deviatu... pripadne ak pracujes pre nemenovanu americku firmu na druhu poobede... ale to je skor extrem, rovnako ako tu uz spominany telework a pani svojho casu. Problem s trmacanim sa elektrickami je v tom, ze v sedle su pomalsie... preco? Tie dovody su minimalne na tejto stranke spomenute niekoklkokrat... zly stav trati, slaba preferencia elektriciek na krizovatkach... toto treba vyriesit a nevymyslat subezne spoje... to uz rovno mozeme povedat, ze elektricky su v spicke rychlejsie, tak budu jazdit iba v spicke a v sedle su rychlejsie busy, tak budu jazdit busy, cha ake jednoduche...
V takýchto prípadoch bývajú väčšinou veľmi priehľadné pohnútky žiadateľa - žiada len spoj svojím preferovaným smerom a žiadnym iným. Akékoľvek nemohúce babičky sú len ex post zástupný dôvod. Spomeňme si len na legendárneho režistu Dunča s jeho požiadavkou na priamy spoj Terno Petržalka - hlavná stanica a následnú argumentáciu davmi sTažkými kuframi, čo denne cestujú od Tena do Žiliny.
Stará paní na nás ukázala prstem a pištěla: "Darebáci, starýho člověka nepustí sednout." Upozornil jsem ji jemně, že celou cestu stojím na jedné noze a ještě ne na své. "Stojí, stojí, ale kdyby seděl, stejně by nepustil, já je znám," vřeštěla ta paní a udeřila Jónu deštníkem.
Dva kĺbové autobusy v priebehu 2 minút (slovom dvoch) je priveľa (aj keď v jednom prípade je to komplikovanejšie, lebo ten druhý smeruje do vozovne, ako mi tu niekto vysvetlil). Tá story bol len príklad toho, že nielen pracujúci a študenti chcú využívať tento expresný autobus. ☺
Ver mi,že ráno a ani po obede ju netreba redukovať ? a takisto zavádzať nejaký spoj o 10:30 len na základe akejsi vymyslenej story o babke alebo o mamičkách...Naozaj nepredpokladám,že by bol po tomto spoji taký veľký dopyt ? ak by sa našli peniaze a vodič,ktorý by to odjazdil boli by to na betón vyhodené peniaze do luftu.
Prosím ťa,každý kto sem pravidelne prispieva a diskutuje tu čo i len raz za pol roka ti dal rozumné argumenty,prečo by to nebolo rentabilné s tou 59kou s tým jedným spojom navyše v sedle ?
MatejBA ti to v príspevku #210047 už polopatistickejšie vysvetliť nevedel prečo nepremáva celodenne alebo aspoň od rána do tej 18tej ? ver mi,že na to,aby som videl ako je vyťažená tá linka,nemusím ňou cestovať alebo byť obyvateľom Krasňan prípadne Rače.Stačí mi všímať si okolie a ver mi,že aj vozidlá idúce okolo mňa ? jazdím celé dni po Bratislave na dodávke a mám vysoký posed,takže vidím jak sú vozidlá plné...Ale keď mám pravdu povedať,tak viac sa kukám po pekných babenkách vo vozidlách,ako si všímam zaplnenie vozidla ☺ ?
Asi to tu dosť zahlcujem - azda mi ostatní diskutujúci a veľavážené adminstvo odpustí - ale akým spôsobom by si chcel prosím ťa zistiť nejaký vzorec na zhromaždenie cestujúcich z toho sedlového času na jeden konkrétny odchod? Zaviedol by si si ho tak, ako vyhovuje tebe a ostatní nech sa prispôsobia - dobre uvažujem, všakžééé? ?
A ešte moja malá úvaha na záver - ako by si si prosím ťa predstavoval ten jeden pár spojov v tom sedle? Kto by to jazdil, aká služba, odkiaľ by si vzal voz, ktorý by v tom čase inde nechýbal?
Tak ja sa tým netajím, že nemám klasické zamestnanie, privyrábam si hubárčením a prepisovaním rukopisov do PC ? Zato sú snáď moje názory na MHD menejcenné ? ?
No tak vidíš - asi tí ľudia teda reálne cestovať nepotrebujú, keď sa tak ľahko vzdávajú svojich plánov.
Hoci uznávam, že keď som ja chodil do Rače do školy, taktiež som 59 intenzívne využíval a mal som ju ako expres moc rád, mám pocit, že fakt tliachaš dve na tri. Na skúšku Iveco Daily - wtf?
Lebo nikoho zatiaľ taká geniálna myšlienka nenapadla Tradičný systém spočíva v dávkovaní 59-ky spôsobom všetko alebo nič. Ten môj navrhuje zaviesť len jednú 59 mimo špičku, ktorá by zhromaždila cestujúcich z tohto časového úseku túžiacich po rýchlej jazde na trase Petržalka - Rača.☺
Tak mi povedz jednu vec - ked by bola L59 tak straaaasne plnaaa a vyuzita, preco uz davno tak nejazdi? Si myslis, ze keby bol taky dopyt, zeby uz nebola zavedena celodenne? Okrem toho mas krasny prestup viac menej na hrane cez L94-L3/5 na zastavke Blumental.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Gryzly65