Dva kĺbové autobusy v priebehu 2 minút (slovom dvoch) je priveľa (aj keď v jednom prípade je to komplikovanejšie, lebo ten druhý smeruje do vozovne, ako mi tu niekto vysvetlil). Tá story bol len príklad toho, že nielen pracujúci a študenti chcú využívať tento expresný autobus. ☺
Ver mi,že ráno a ani po obede ju netreba redukovať ? a takisto zavádzať nejaký spoj o 10:30 len na základe akejsi vymyslenej story o babke alebo o mamičkách...Naozaj nepredpokladám,že by bol po tomto spoji taký veľký dopyt ? ak by sa našli peniaze a vodič,ktorý by to odjazdil boli by to na betón vyhodené peniaze do luftu.
Prosím ťa,každý kto sem pravidelne prispieva a diskutuje tu čo i len raz za pol roka ti dal rozumné argumenty,prečo by to nebolo rentabilné s tou 59kou s tým jedným spojom navyše v sedle ?
MatejBA ti to v príspevku #210047 už polopatistickejšie vysvetliť nevedel prečo nepremáva celodenne alebo aspoň od rána do tej 18tej ? ver mi,že na to,aby som videl ako je vyťažená tá linka,nemusím ňou cestovať alebo byť obyvateľom Krasňan prípadne Rače.Stačí mi všímať si okolie a ver mi,že aj vozidlá idúce okolo mňa ? jazdím celé dni po Bratislave na dodávke a mám vysoký posed,takže vidím jak sú vozidlá plné...Ale keď mám pravdu povedať,tak viac sa kukám po pekných babenkách vo vozidlách,ako si všímam zaplnenie vozidla ☺ ?
Asi to tu dosť zahlcujem - azda mi ostatní diskutujúci a veľavážené adminstvo odpustí - ale akým spôsobom by si chcel prosím ťa zistiť nejaký vzorec na zhromaždenie cestujúcich z toho sedlového času na jeden konkrétny odchod? Zaviedol by si si ho tak, ako vyhovuje tebe a ostatní nech sa prispôsobia - dobre uvažujem, všakžééé? ?
A ešte moja malá úvaha na záver - ako by si si prosím ťa predstavoval ten jeden pár spojov v tom sedle? Kto by to jazdil, aká služba, odkiaľ by si vzal voz, ktorý by v tom čase inde nechýbal?
Tak ja sa tým netajím, že nemám klasické zamestnanie, privyrábam si hubárčením a prepisovaním rukopisov do PC ? Zato sú snáď moje názory na MHD menejcenné ? ?
No tak vidíš - asi tí ľudia teda reálne cestovať nepotrebujú, keď sa tak ľahko vzdávajú svojich plánov.
Hoci uznávam, že keď som ja chodil do Rače do školy, taktiež som 59 intenzívne využíval a mal som ju ako expres moc rád, mám pocit, že fakt tliachaš dve na tri. Na skúšku Iveco Daily - wtf?
Lebo nikoho zatiaľ taká geniálna myšlienka nenapadla Tradičný systém spočíva v dávkovaní 59-ky spôsobom všetko alebo nič. Ten môj navrhuje zaviesť len jednú 59 mimo špičku, ktorá by zhromaždila cestujúcich z tohto časového úseku túžiacich po rýchlej jazde na trase Petržalka - Rača.☺
Tak mi povedz jednu vec - ked by bola L59 tak straaaasne plnaaa a vyuzita, preco uz davno tak nejazdi? Si myslis, ze keby bol taky dopyt, zeby uz nebola zavedena celodenne? Okrem toho mas krasny prestup viac menej na hrane cez L94-L3/5 na zastavke Blumental.
ja radšej an prestup, častokrát rýchlejšie.. minule trasa ekonomická univerzita-cintorín slávičie údolia 20 minút a to som šiel na 3 prestupy a 68+31/39 časovo vyše 30 tak to je rozdiel... a riadny...
Tak ale inak sa chodí na Kysuciach a inak v Bratislave, ja tu žijem od narodenia, ale na ten smrad z exhalátov (či už z fabrík alebo automobilov) som si doteraz nezvykol. Aj preto nerád prestupujem ?
ale je to zbytočné... bude tam dokopy 140 ľudí a IVECO Daily situáciu nezachráni, síce je to malý bus, ale načo pre cestujúcich je určite lepšie ísť električka/blumentál94 a následne prestup, áno časovo to možno dlhšie je, ale kvôli jednému spoju ktorý by bol akokoľvek vyťažený... tsss
ja bývam originálne na kysuciach a mne de cez víkend cca aždé 2 hodiny autobus a musím ísť na prestup alebo pešo, prečo nemôžu ísť aj ľudia z mesta?... lebo by im odpadli nohy asi...
Tam nie sú žiadne aktuálne pochvaly a sťažnosti, lebo ten portál už žiaľ nefunguje. Aha, skoro ráno sú cestou z Rače do mesta legendárne zápchy, to sa ale netýka môjho návrhu.
kelovy