Môžeš vyčkávať aj s otvorenými, to na situácii nič nemení. Tam by bolo vhodné zastávku dc premiestniť za križovatku Gagarinova x Hraničná, aby 201, 202, 208 aj 209 zastavovali na jednom mieste.
Tam sa poloha vedenia od čias, kedy tam obracala t-216, nejako zmenila? Tam bude iný problém - ako prejde trolejbus, ktorý ide až na cmiter? Chcelo by to prestávkovú stopu, ktorá by potom priamo prekrížila priamu a odbočila doľava.
you can walk through Sevcenkova street towards Markova stop (96), but the better option is to take bus 99 from station petrzalka towards Antolska and change to 96 at Markova stop. http://bit.ly/1KzUOHR
From railway station petrzalka - go to bus number 99 - the bus stop is under TESCO - vienna gate, get off at "Markova" and there wait for 96, that ends at the airport.
What will be the best connection from railway station petrzalka to letisko airport tomorrow at 11:00 am.
is it difficult to find prokofievova bus station to get the 96 bus??
Áno, s predĺžením 209 na Hraničnú sa uvažuje a je pravdepodobné, že sa aj zrealizuje... i keď na Hraničnej by nám do budúcna pomohla úprava trolejového vedenia, aby sa tam dalo aj vyčkávať v buspruhu.
O intervaloch na 203/204/205/207/208 sa ešte bude diskutovať.
Počkaj, aby nedošlo k nedorozumeniu. Pod predčasným ukončením si rozumel zmenu v CP? Potom je to v poriadku ? Ja som sa zľakol, že v CP bude premávka do 22:00 a po ôsmej sa v prípade vozenia vzduchu operatívne ďalšie odchody zrušia ?
Po prvé, nie je zastávka (okremŠulekovej), kde by chodila iba 48.
Po druhé, ide sa robiť zmena. Z 207 a 208 bude 48. Tak do oznamu o zmene trasy a prečíslovaní dám info, že jej premávka sa skracujedo 20:00.
Po tretie, kedysi (do 12/1999) bola tbus linka č. 214, ktorá premávala iba prac. dni a iba do cca 19:30. Ale v prvej polovici 90tych rokov premávala aj cez víkend a aj večer. Takže niekedy musela prísť tá zmena, že naraz som prišiel na zastávku večer/ cez víkend, a 214 nešla. Nie je to tak dávno, čo bola zavedená 211 aj cez týždeň. A tiež končí po 19tej. Takže naraz dôjdeš na zastávku o 20:30 a zistíš, že 211 už nepremáva. Podobne u električiek. Linka č. 9 chodievala do 21:00, linka č. 5 do konca premávky. Prišla reforma električkových CP v roku 2003 a naraz bola linka č. 9 skrátená iba do 19:30 a linka č. 5 do 21:00. Teda po 22:00 keď prišiel cestujúci na takú Kapucínsku, tak zistil že mu tam nejde žiadna linka. A tento stav trval dosť rokov. Nehovoriac o tom, že aj taká L7 kedysi premávala aj cez víkendy a tiež jej niekedy museli zrušiť tú prevádzku. Potom premávala iba nedele večer a nakoniec sa zrušilo aj to.
Proste podľa mňa tak, ako sa dejú zmeny trás, intervalov, čísel liniek atď, mení sa aj doba premávky. Alebo musí byť každá dráhová linka v prevádzke od 5:00 do 23:00, aj keby nikoho nevozila? To potom nech o 21:00 minibusy zo 44 a 147 pokračujú v premávke na 48, aspoň sa tam bude voziť adekvátna kapacita namiesto zbytočných 80 miest.
Počkať, k tej 48: to akože príde cestujúci na zastávku, pozrie si najbližšie odchody a nepríde mu nič, pretože predtým to vozilo vzduch? V 351/2010 Z.z. sa kladie dôraz na dodržiavanie CP a spoľahlivosť dráhovej dopravy. Operatívne zrušenie linky mi nepríde v súlade so spoľahlivosťou. Jedine, že by tú trasu pravidelne obehával dispečer a informoval cestujúcich.
Pan odbornik, neviem, nepoznam, len som narazal ze nikto ju tu ani nespomenul ani v diskusii na SMEčku ? . Ja mozem hodnotit pri PESA len design, no to je len subjektivna a hlavne nepodstatna vec.
Tak zrovna ELF-u od Pesy by som sa rozhodne nebránil... Koncepčne dobre riešené a dizajnovo tiež fajn. Len neviem, či robia vôbec verziu aj na striedavinu
ivanbuto
Čo sa týka Patrónky, jedna vec je, čo si píše v dokumente, iná vec je, že plukovník Lechner z KDI odmieta buspruh a iné riešenie neponúka.