Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rubber38 #209502:
Dnes (aspoň teda dúfam) predovšetkým na základe ochoty niekoho, kto má prehľad v doprave toho mesta a má chuť obetovať svoj čas pre stránku (a nie len z krátkodobého hľadiska, ale aj dlhodobejšie).

A zase treba rozlišovať medzi mestami... V takej Skalici sa asi aj reálne fakt nedeje nič, ale sú tu aj mestá, kde sa deje, len nemá už kto sa tomu venovať (z rozličných dôvodov).

Ak chceš, napíš mi mail, môžme o tom konkrétnejšie podebatovať aj mimo webu. ?
OT: otázka (najmä) pre adminov: Na základe čoho je robený, príp. rozširovaný, zoznam miest, ktorým sa stránka imhd.sk venuje? V každom z dotknutých miest je automaticky nejaký "mapovateľ terénu" s vhodnými zdrojmi/kontaktmi, ktorý má možnosť aktívne sledovať každú novinku, alebo ako? Lebo niektoré mestá, ako napr. Hlohovec, či Skalica aj celý rok neprinesú jedinú novinku (lebo sa nič nedeje/nemení), a naopak niektoré iné mestá by si zaslúžili oveľa viac pozornosti. Napríklad teraz mi udrel do očí Bardejov (stredne veľké mesto, kt. pravidelne navštevujem), kde sa (dúfajme) schyľuje k naozaj zaujímavej reorganizácii liniek, nehovoriac o celkovej veľkosti systému, kt. si proste rozhodne zasluhuje väčšiu pozornosť, než niektoré mestečká, kt. na rozdiel od BJ na imhd.sk nájdeme. Takže, zopakujem otázku - čo vyžaduje menežment jedného mesta tu na imhd.sk, resp. aké sú možnosti začlenenia aj ďalších zaujímavých lokalít? Vďaka

http://ahojbardejov.sk/clanok/bude_mat_bardejov_mhd_ako_vyspele_mesta.html
Reply on: Konrad8 #209500:
Čo sa sťažuješ, keď kvôli tebe otočili autobus? ?
Dakujem vsetkym za odpovede. Staznost idem hned pisat, nepatrim medzi notorickych stazovatelov, viem, ze vela veci ma svoje dovody, ktore bezne cestujuci nepozna, ale skorsi odchod je vazny problem, za ktory by podla mna mali povedzme po troch opodstatnenych staznostiach bez milosti rozviazat pracovny pomer so soferom.

Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Reply on: S499.1023 #209498:
Ad1 niektoré sú mladšie, nakoľko sa posledné kusy vyrábali ešte aj v roku 2002 (zhodou okolností práve u spoločnosti Kisalföld Volán premávajúcej do Rajky behajú takéto kusy), ad2 tam im hlavne nieje zaťažko investovať do údržby tých Ikarusov, ako to bolo dobrým zvykom napríklad v BA. Skratka nečakajú, kedy sa im to rozpadne.
Reply on: Peon #209495:
Majú menej peňazí. A najnovšie maďarské 2x0 sú možno aj mladšie, ako bratislavské 4x5. Ale jazdia tam samozrejme aj staršie.
Reply on: matus7532 #209492:
Mám pocit, že súčasne s koncom MOC systému.
Reply on: matus7532 #209490:
No to teda nevyplýva. Jedna cesta v trvaní 30/90 minút, prestupovať môžeš koľkokrát chceš.
Mám pravdepodobne naivnú otázku: Ako je možné, že v Maďarsku stále jazdia Ikarusy 260 a 280? Boli vyrobené neskôr ako tie čo jazdili tu či tam sa o ne lepšie starajú?

Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...

Ikarusy z maďarskej MHD (Gyor?, Budapest?) boli nedávno použité na prepravu na hraničný prechod Hegyeshalom / Nickelsdorf: https://www.youtube.com/watch?v=1_haP2k8MaA

A napr. Ikarusy 260 stále jazdiace do susednej Rajky sú staršie ako najstaršie Karosy prevádzkované v Bratislavskom či Trnavskom kraji?
Reply on: matus7532 #209492:
2-cestné, 4-cestné ?
Reply on: Jano3224 #209491:
To kedy zaviedli lístky, ktoré sa dajú použiť viac krát? Používam Brastislavskú MHD 20 rokov, ale tohto som si doteraz nevšimol. Aj keď je pravda, že používam prevažne 15 minutové.
Reply on: matus7532 #209490:
No to vôbec nie. Jedna cesta znamená, že ho môžeš použiť len raz narozdiel od lístkov, ktoré sú zobrazené nižšie. (nie že je neprestupný)
Reply on: Jano3224 #209489:
Je tam napísané jedna cesta, z čoho vyplýva že je neprestupný.
Reply on: matus7532 #209488:
A kde je tam nepísané že je neprestupný?
Nie celkom chápem tomuto http://www.dpb.sk/_media/file/Cestovn%C3%A9%20l%C3%ADstky/Nezlavnene_cestovne_listky.pdf to akože 60 minútový cestovný lístok za 0,90€ je neprestupný? Vždy som bol v tom, že je prestupný...
Reply on: Petto #209478:
To s tym cistenim je tiez dobra sracka, namiesto priameho odpovedania sa zacne hovorit o rozdieloch dlzky a sirky vozidla ?
Reply on: TeBeCe #209476:
"... aj vďaka čomu bol DPB, a.s. vyhodnotený ako najtransparentnejší mestský podnik na Slovensku."

Sa pocikam ?
Reply on: Author #209484:
V tom pripade mal vodic maximalnu moznost odchodu 0:17. Odchod 0:16 je uz naozaj neprijatelny.....
Konrad8 - urcite riesit formou staznosti... Ty si sice stihol, no mozno nejaka osobka pribehajuca o 30s neskor (a teda s casovou rezervou 1:30) by spoj nestihla VINOU vodica....Preto, i ked nerad, je dobre, aby sa na toto upozornilo (aj kebyze to znamena problem pre vodica). Ale koniec koncov, zistit sa to da lahucko....staci si kuknut udaje z karty. 🙂
Reply on: fanatikmhd #209482:
V palubaku je u N74 odchod 00:18 od Zim.st.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.