Dakujem vsetkym za odpovede. Staznost idem hned pisat, nepatrim medzi notorickych stazovatelov, viem, ze vela veci ma svoje dovody, ktore bezne cestujuci nepozna, ale skorsi odchod je vazny problem, za ktory by podla mna mali povedzme po troch opodstatnenych staznostiach bez milosti rozviazat pracovny pomer so soferom.
Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
fanatikmhd
Kratky uz prakticky ani neviem ci este daco ma, by mohol byt. Mne na voze (ale zase system Mypol) sa zapinal individualne voci palubaku. Iba pri potvrdeni zmeny na palubaku sa aktualizoval (zmena casu a spol), avsak dalej si siel samostatne (mimo riadenia palubakom). Displej BuBuse...
Ale dnes uz prakticky nie je mozne aby na jednotlivych displejoch boli rozne udaje.
Oznacovace aj displeje su riadene palubakom, palubak je riadeny RDST, a tam nastavuje cas dispecing. Takze dokonca veskere vozidla (okrem vozidiel s nefuncnou RDST, ale tie zas podla predpisu nemaju byt ani vonku v uliciach) je cas vsade rovnaky.
Moze vsak nastat situacia, kedy chronometraz na PP bude ina nez na zastavke. Teda autobus bude mat (najma nocak so zastavkami na znamenie) dakde skorsi odchod o minutu. Navyse, vodic sam o sebe moze zo zastavky (okrem nastupnej) odist o minutu skor....To uz mame dve minuty....takze odchod 0:16 a 0:18 je vlastne ten isty....bohuzial, pre cestujuceho....