Praveze naopak.
Najlepsie je odstavit 31tr pri socialke DPB, tam ho vedia obist vsetkz vozidla Ak by sa postavil na spic - tj ako sa vychadza z Veternicovej a 32tky tam stavaju tiez , tak dalsi voz ho uz neobehne, bo budu vedla seba 32 a tbus odstaveny
Keby tú medzdielskú 31Tr postavia na koniec obratiska v smere jazdy dole tak vpravo môžu za ňou stáť premávkové trofle a 32 môže byť na ľavej strane. Trošku logiky keby sa tam použilo tak sa to tam veselo dá urobiť.
Ešte doplním, aby to niekto zle nepochopil, ľudí nezaujíma, že DPB nemá k dispozícii dostatok vodičov. Nech tam pošlú náhradný voz, hoci aj autobus, ľuďom je jedno či to má alebo nemá palice, ale či je spoj vypravený.
Ja sa ani nedivím, že ľudia hromadne prechádzajú do áut. Cestujúceho nezaujíma prečo jeho spoj neprišiel a ak sa mu to stane pravidelne a má auto tak sa mu vôbec nedivím, že do neho presadne a radšej bude stáť v kolóne ako moknúť na zastávke a čakať či niečo príde... Kebyže sa DPB aspoň snaží tak upozorní na tento stav oznamom na zastávke, že nech cestujúci najbližší týždeň/dva či mesiac/e nečakajú trolejbus v konkrétnych časoch z toho a toho dôvodu. Veď hranie sa v MS Painte majú zvládnuté na jedničku tak určite by dokázali vyrobiť nejaký pekný farebný plánik aj so smutným smajlíkom. ?
Mne ten celý systém príde ako čistý amaterizmus. Ľavá ruka nevie čo robí pravá. Ako to, že oveľa väčšie firmy vo svete fungujú a keby sa tam diali takéto nedostatky, tak by tam už z administratívy nikto nepracoval? Mne to pripomína časy keď som videl dva kĺbové busy na 99 a na 93 som sa viezol v kinderku. A ten pravidelný nevypravovaný voz na 33, ľudí to nezaujíma. Platia si za MHD či už formou daní alebo priamo dopravnému podniku formou lístkov.
Je za to platený mestom, ale mesto nezaujíma, či je výkon podľa zmluvy riadne zabezpečovaný. Dlhé roky je známe, že DPB stále funguje systémom „štát v štáte“. Navyše tomu neprispieva ani zložitá organizačná štruktúra a nevyvodzovanie akejkoľvek zodpovednosti. Je síce logické, že sa musia prečerpať dovolenky z minulého roka, ale hádam nie v chrípkovom období, kedy je množstvo vodičov PN. Toto bohužiaľ nikoho nezaujíma.
Vozov by aj bolo dosť, ale treba sa pozrieť na prácu výpravcov. Sólo vozy na 208, ale celá kĺbová 212. Stavil by som sa, že výpravca ani netuší, že niekto od neho chce, aby 208 bola vždy prioritne kĺbová. V tejto situácii by sa na 33/4 určite našiel skôr voz ako vodič.
Cize to je dovod na nevypravovanie spojov? Podme rovno zakazat vyjazdy autobusov z vozovni na linky, vsak predsa to zbytocne zere PHM ... ?
Ak DPB nevie riadne zabezpecit´pojazdny trolejbusovy samojazd, je jeho povinnostou dovliect iny trolejbus trakkerom! Je predsa za to plateny mestom! To by sa tiez fasa podnikalo, kebyze mi zakaznik zaplati za sluzbu a ja ju vykonam iba na 3/4 aby som zarobil viac...
Nepochybujem ze vies, ze prednostne sa davali na 33/3 a 2 s 31Tr, ked boli pojazdne 2-3 25ky, no dnes (ak neratam poruchu) dali vsetko 3 ks 25ky na celodenky a 33/4 zase nic. Mali ked tak dotiahnut na 33/3 31tr a tu spicku by uz mozno nejako uhrala 25tka
to je otázka na dodávateľa, možné je že zmenu z dennej linky na nočák to ešte zvládne, ale u 630/1 je pomaly každé kolo iná linka... jednoducho nesmie tam byť SU10 kvôli novému systému (blbli tabule)
Ale 33/4 je jednoduchšie nevypraviť lebo sa tam ťahá tbus trakkerom alebo dieľňou, navyše ak sedlo netrávi na Kuklovskej ale vo vozovni tak je tam oďťah 4 krát za deň.. takže jej nevypravením sa šetria ďalšie náklady na PHM, plat atď.. resp. dané servisné vozidlo môže odťahovať iné pokazené vozy po meste, ktoré by naňho čakali o to dlhšie..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus