Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mathre #205873:
Praveze naopak.
Najlepsie je odstavit 31tr pri socialke DPB, tam ho vedia obist vsetkz vozidla Ak by sa postavil na spic - tj ako sa vychadza z Veternicovej a 32tky tam stavaju tiez , tak dalsi voz ho uz neobehne, bo budu vedla seba 32 a tbus odstaveny
Reply on: Solider #205869:
208 vypravuje ale Trnávka.
Reply on: Petto #205868:
A k tomu treba pripočítať dve alebo tri 25Tr a už keď je najhoršie tak tam majú aj tie dve nočné 14Trky.
Reply on: VLK #205864:
Keby tú medzdielskú 31Tr postavia na koniec obratiska v smere jazdy dole tak vpravo môžu za ňou stáť premávkové trofle a 32 môže byť na ľavej strane. Trošku logiky keby sa tam použilo tak sa to tam veselo dá urobiť.
Reply on: Palo1987 #205870:
Ešte doplním, aby to niekto zle nepochopil, ľudí nezaujíma, že DPB nemá k dispozícii dostatok vodičov. Nech tam pošlú náhradný voz, hoci aj autobus, ľuďom je jedno či to má alebo nemá palice, ale či je spoj vypravený.
Reply on: Petto #205851:
Ja sa ani nedivím, že ľudia hromadne prechádzajú do áut. Cestujúceho nezaujíma prečo jeho spoj neprišiel a ak sa mu to stane pravidelne a má auto tak sa mu vôbec nedivím, že do neho presadne a radšej bude stáť v kolóne ako moknúť na zastávke a čakať či niečo príde... Kebyže sa DPB aspoň snaží tak upozorní na tento stav oznamom na zastávke, že nech cestujúci najbližší týždeň/dva či mesiac/e nečakajú trolejbus v konkrétnych časoch z toho a toho dôvodu. Veď hranie sa v MS Painte majú zvládnuté na jedničku tak určite by dokázali vyrobiť nejaký pekný farebný plánik aj so smutným smajlíkom. ?
Reply on: Solider #205869:
Mne ten celý systém príde ako čistý amaterizmus. Ľavá ruka nevie čo robí pravá. Ako to, že oveľa väčšie firmy vo svete fungujú a keby sa tam diali takéto nedostatky, tak by tam už z administratívy nikto nepracoval? Mne to pripomína časy keď som videl dva kĺbové busy na 99 a na 93 som sa viezol v kinderku. A ten pravidelný nevypravovaný voz na 33, ľudí to nezaujíma. Platia si za MHD či už formou daní alebo priamo dopravnému podniku formou lístkov.
Reply on: MatejBA #205865:
Je za to platený mestom, ale mesto nezaujíma, či je výkon podľa zmluvy riadne zabezpečovaný. Dlhé roky je známe, že DPB stále funguje systémom „štát v štáte“. Navyše tomu neprispieva ani zložitá organizačná štruktúra a nevyvodzovanie akejkoľvek zodpovednosti. Je síce logické, že sa musia prečerpať dovolenky z minulého roka, ale hádam nie v chrípkovom období, kedy je množstvo vodičov PN. Toto bohužiaľ nikoho nezaujíma.

Vozov by aj bolo dosť, ale treba sa pozrieť na prácu výpravcov. Sólo vozy na 208, ale celá kĺbová 212. Stavil by som sa, že výpravca ani netuší, že niekto od neho chce, aby 208 bola vždy prioritne kĺbová. V tejto situácii by sa na 33/4 určite našiel skôr voz ako vodič.
Reply on: Mike #205867:
TIe vozy neberem, 40 31tr a 15 30tr je malo ? Nemalo sa tak hromadne vyradovat ked nema co jazdit
Reply on: MatejBA #205865:
Dôvod je nedostatok vodičov a vozov.
Chavlim upgrade dizajnu galerie ?
Reply on: Mike #205859:
Cize to je dovod na nevypravovanie spojov? Podme rovno zakazat vyjazdy autobusov z vozovni na linky, vsak predsa to zbytocne zere PHM ... ?

Ak DPB nevie riadne zabezpecit´pojazdny trolejbusovy samojazd, je jeho povinnostou dovliect iny trolejbus trakkerom! Je predsa za to plateny mestom! To by sa tiez fasa podnikalo, kebyze mi zakaznik zaplati za sluzbu a ja ju vykonam iba na 3/4 aby som zarobil viac...
Reply on: mathre #205863:
potom je ale problém s prejazdom cez obratisko pre L32, najmä pri niektorých velice inteligentných vodičoch TD...
Reply on: Petto #205862:
Alebo pri najhoršom vie medzidiel 31Tr odstáť aj hore na Kuklove, veď v obratisku sú 2 stopy.
Reply on: Mike #205859:
Nepochybujem ze vies, ze prednostne sa davali na 33/3 a 2 s 31Tr, ked boli pojazdne 2-3 25ky, no dnes (ak neratam poruchu) dali vsetko 3 ks 25ky na celodenky a 33/4 zase nic. Mali ked tak dotiahnut na 33/3 31tr a tu spicku by uz mozno nejako uhrala 25tka
Reply on: 810zssk #205860:
to je otázka na dodávateľa, možné je že zmenu z dennej linky na nočák to ešte zvládne, ale u 630/1 je pomaly každé kolo iná linka... jednoducho nesmie tam byť SU10 kvôli novému systému (blbli tabule)
Reply on: VLK #205855:
Nejak mi unika kde je rozdiel medzi tym ked prejazduje medzi 630 a 53 a ked prejazduje medzi dennymi linkami a nocakmi (N53, N55, N29..).
Reply on: Petto #205853:
Ale 33/4 je jednoduchšie nevypraviť lebo sa tam ťahá tbus trakkerom alebo dieľňou, navyše ak sedlo netrávi na Kuklovskej ale vo vozovni tak je tam oďťah 4 krát za deň.. takže jej nevypravením sa šetria ďalšie náklady na PHM, plat atď.. resp. dané servisné vozidlo môže odťahovať iné pokazené vozy po meste, ktoré by naňho čakali o to dlhšie..
Reply on: Ámos #205854:
Teraz je to horšie kvôli chrípke ale ináč nedostatok vodičov u tbusov je dlhoročný problém, ktorý bol naposledy zažehnaný za Záhradníkovcov ktorí mali rozsiahle programy na motivovanie vodičov..
Reply on: Ámos #205854:
Ak by som mal podla toho, ako dlho upozornuje Petto na vypadky 33/4, hodnotit stav chripok, tak polovica Hrobustova ma mat potom smrtelnu verziu chripky ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.