Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #205335:
V kazdom pripade:
1) kde ostali sluby o vyberovych konaniach na dolezite posty
2) dostat post za odstupenie a podporu protikandidata nezavana novym cerstvym vzduchom ako sme dufali. zda sa, ze stojate vody na magistrate ostanu stojate a dalej zapachajuce.
Reply on: 810zssk #205336:
systémové riešenie ala DPB, čo si čakal?

ozaj, prečo vlastne sú na tie nočáky vyhradené vozy? majú kamery alebo nebodaj nepriestrelnú kabínu❓ ?
Reply on: Petto #205333:
Inak tie dve 14Tr na Hrobonke su tiez skvostny napad....
Reply on: Petto #205332:
Prave naopak, ja celkom verim ze sa v doprave vyzna, napokon v tej oblasti robi dlhe roky. Otazne ovsem je ake zaujmy bude presadzovat a aky je jej "filozoficky pohlad na dopravu". Ale ak by to bolo take ako prejavila v kampani tak super.
Reply on: Petto #205333:
lebo tam budú premávať hociako, respektíve myslím si že ak budú navyše 30Tr tak vtedy ich tam hodia 🙂
Reply on: henko151 #205329:
Ja doteraz nechapem preco nema 203.207 vyznacene NP odchody. Ved drviva vacsina poradi je z Hrobonky na L203, ktora ma udajne len 2 14Tr pre nocaky.
Reply on: rikiless #205330:
Ano, Ujo Zamocnik odchadza a strieda ho (neviem ci vhodna ) neuspesna kandidatka na primatora p. Kratochvilova. Hoc mi pani bola sympaticka, ci sa vyzna v doprave pochybujem. No myslim si, ze stale je lepsie je cusat ako cim dalej tym viac sa splachovat do vieme coho - co bolo v pripade Uja.
Reply on: Ike #205328:
Dávnejšie som započul, že tak či onak tie pneu sú na štýlom brzda plyn jazdiacich vozoch tak pár mesiacov (určite tu znalejší potvrdia či 2 a pol, 3 či 4) pred ich výmenou za nové. A tak som si pár krát hovoril, že čo stojí v ceste dajme tomu od nejakého októbra do januára obúvať zimné pneu a mať aspoň časť parku pripravenú na každoročne opakujúce sa situácie.(ale asi spotreba, a bla bla).
Reply on: Petto #205324:
Zišlo by sa aj aktualizovať že na linku 210 nebudú vypravované nízkopodlažné trolejbusy.
Reply on: S499.1023 #205321:
Veď tomu rozumiem ? Ale celý čas sa bavíme o zimných pneumatikách a nie o solení, či hej? Bez ohľadu na konkrétny stav vozovky si dovolím tvrdiť, že výmena pneumatík redukuje relatívny výskyt mimoriadnych situácii v MHD v súvislosti s poveternostnými podmienkami (hoci jedným dychom dodávam, že to nie je všeliek). Do akej miery a či sa to oplatí, to Ti povedať neviem. Očakával by som, že DPB zavedie systémovú pokusnú pilotnú premávku na vybraných linkách a zhodnotí či je zvýšenie nákladov hodné zvýšenia spoľahlivosti.

Zhodneme sa, že v súčasnej sieti existujú linky, kde by zimné pneumatiky boli zbytočný luxus.
Reply on: S499.1023 #205326:
máš pravdu, to ma nenapadlo ?
Reply on: trolejbus6207 #205323:
No však univerzálne = celoročné = M+S - nepotrebujú ani tú výnimku/nevýnimku zakotvenú v zákone, čo si citoval. Na tú by mohli pokojne jazdiť na letné.
Reply on: zakaznik #205318:
Ako naznačil S499.1023, pravdepodobnosť uviaznutia v rôznych kritických úsekoch bude rôzna. Aj keby však bola rovnaká, ten vzorec by bol asi trochu zložitejší:
pravdepodobnosť uviaznutia vozidla na trase = 1 - (1 - pravdepodobnosť uviaznutia v kritickom úseku)^(počet prechádzaných kritických úsekov).
Tento vzorec berie do úvahy, že ak raz vozidlo uviazne, tak už je uviaznuté a neuviazne znova. Tvoj vzorec dáva očakávaný počet uviaznutí vozidla, ak by z každého uviaznutia bolo nejako vyslobodené. To je aj dôvod, prečo tvoj vzorec môže dať výsledok väčší ako 1 (resp. "100%").
Zislo by sa aktualizovat . Mame uz aj cisto NP linky ako 21,37,61, prip 33,201,202 🙂

http://imhd.sk/ba/doc/sk/10002/Bezbarierova-doprava.html
Reply on: S499.1023 #205322:
tak to sme sa naozaj nepochopili, lebo pod pojmom univerzálne som mal na mysli celoročné a tú výnimku som odvolal ?
Reply on: trolejbus6207 #205312:
To je prvá časť môjho nepochopenia. Druhá je, že sa tu celý čas bavíme nie o letných ale o celoročných pneumatikách. A tie majú značenie M+S, takže sa môžu v zime používať bez výnimiek.
Reply on: Ike #205319:
Ámos ti to už vysvetlil po lopate, tak to hádam pochopíš aj bez VP "C". Vieš, prečo sa v Škandinávii nemusí soliť a prečo tí, ktorí to isté presadzujú tu, sú rohaté zvieratá?
Reply on: zakaznik #205318:
Fakt? Dva kritické úseky so stúpaním 6% a dlhé po 1 km sú horšie ako jeden kritický úsek dlhý 5 km so stúpaním 12%?
Reply on: zakaznik #205318:
Toto sem prosím ťa nedavaj, pokiaľ nedokazes svoju odbornú spôsobilosť digitalizovanym notársky overeným VP skupiny C a diplomom z FMFI.

Čo na tom že znížením pravdepodobnosti uviaznutia vozidla zvýšiš konkurencieschopnost a spoľahlivosť MHD. Teda to, o čom tu všetci tak trocha snívame.

To či sa to oplatí je druhá vec. Ale diskutovať o tom azda môžeme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.