Na ukor vozovky = zrusenie vozovky a navyse, po tom, co do toho davali miliardy na vystavbu prestupneho terminalu (a.k.a. dve dopravne znacky a novy asfalt) tazko v dobe najblizsich 5 rokov uvidis stavebne stroje burat tam co i len centimeter dacoho Skor keby nasi velepani zauvazovali o dotvoreni odbocovacieho pruhu na kriznej z centra mesta na racko, aby auta nemuseli vobec jazdit cez blumental Nakolko do race su iba dve odbocky : Blumental, a istropolis (poza, az dozadu k slimaku)...
Ak sa vezies 93 z Pe, bude ti uz ta jedna-dve minuty navyse nerozhodujuca. Naopak, v spicke, kedy tam Abusy uviaznu pred SAV na dlhsiu chvilku je viacero, a teda cca casy by boli cez stred mesta a stary most vs novy most a najfrekventovanejsie mestske useky rovnake. Naopak vsak, pokial ides z mesta, mozes vyuzit aj ine linky (X13 trebars), takze spoj ostava zachovany. Vseho vsudy teda, 93 je prekladana pre Petrzalsku cast s 95+X13 ako alternativa. Kedze 95 nahradi v plnej miere nova elektricka, a nasledne teda (ak by sa zadarilo) sla na stanicu, 93 by jej robila iba subeh. Takze bez problemov aj bez stefanikovej. 83 sa mota po Petrzke, a spoji teda Pe so Zochovou, Hodzkom, SAV, i pre skutocnych Bratislavcanov aj so Sokolskou (prestup na vlaky ) Takze ak ponechas 83 v stabilnej rezii, vyhodis 93 a 95, elektricka z Pe, cez SNP, Obchodnu na stzanicu, 99 a X13 posilnis (X13 - 10min, 99 by mozno netrebalo, zalezalo by na prvych dnoch podla natresku k vozbe na elektricku) tak si si usetril dostatok klobas na to, aby kazda, sebeviac vytazena linka bola vozena klobasami....
Čo pozorujem skoro denne tak cez Blumentál sa 95% vodičov už naučilo jazdiť . Jediný problém je vo veľmi úzkom chodníku smer Rača. Ludia stoja v špičke často na vozovke. To by mali rozšíriť o cca. meter na úkor toho širokého zeleného pásu. Info LCD panel by sa tam tiež hodil.
Pre mňa to je rozhodne prínos pre komfortné prestupovanie na L94 či L2.
V Tvojom názore je mnoho rozumu (logiky), ale málo srdca. Lebo ide o ideál - podpora myšlienky MHD - mestskej hromadnej dopravy. A ak ide o ideály, logika musí ustúpiť srdcu, ako ukazuje história.
Napĺňanie prvej časti skratky ideálu MHD (mestská) - sa darí relatívne dobre napĺňať, hoci stále existujú neprajníci, ktorí tvrdia, že Bratislava nie je mesto, ale väčšia dedina, takže doprava v krásavici na Dunaji nie je mestská.
Aj dosahovanie ideálu poslednej časti skratky MHD (doprava) sa darí viac menej dosahovať, hoci stále existujú úseky, kde sa musí točiť doľava.
Ak by sa realizoval tvoj nápad, tak by sa odstránili aj tie zriedkavé momenty, kedy sa dá dosiahnuť ideál vyjadrený strednou časťou skratky MHD - hromadná, kedy sa skutočne veľa vozidiel MHD dostane na jednu veľkú hromadu.
Osprvedlňujem sa za urážky to som trochu vypenil, ale unavuje ma počúvať ako sa niečo nedá. Na dispečingu sa rozhodne nezamestnám nakoľko som študent informatiky a popri štúdiu to nestíham. Podobné situácie pravidelne simulujeme v skole na oveľa väčších sieťach a nemyslím si že by to bol problém nakoľko tu sa dá spolahnúť aj na vodiča že sa vie rozhodovať. Samozrejme ak to nieje vina dispečera a má nebodaj príkaz zhora električky nechať stáť v kolóne tak sa dispečerom ospravedlňujem a nadávky adresujem vedeniu DPB.
po prvé najskôr sa nahlási nehoda, po druhé sa robí až opatrenie, ak je to počas špičky, tak minimálne 1 elina z každej linkyktorá prechádza sa dostane do kolóny, lebo to nie je až tak dlhý úsek a troška to trvá, kým nieoč začnú robiť
Čo keby si namiesto vypisovania sa išiel radšej zamestnať do dispečingu a osobne sa angažovať do toho, keď je to naozaj také, ako píšeš, jednoduché? Lebo vidím, že rozumu máš na rozdávanie, už to len pretaviť do praxe, nech je už konečne všetko ako má byť!
A ty v ktorej rozprávke žiješ? ? Tu to funguje opačne, napr. min. týždeň Dúbravka, nehoda s chodcom a veselo sa kopilo a kopilo, ešte aj tá nová na skúške tam uviazla...?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mates