Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Technopol #205008:
inovativne by som oznacil ako:
K - Kopcany
k - kupalisko
K ankete: Takže x rokov nám tu funguje rozlišovanie pomocou stovky (191, 192, 196) alebo len na základe cieľa 43, 77, 80, 92, ale samozrejme že to nestačí a teraz potrebujeme aj písmenká, lebo to niekto spomenul v diskusií kvôli skráteniu L21. Som zvedavý čo nové sa bude vymýšľať ak príde k situácií ktorá tu mohla donedávna byť, ak obe konečné budú na rovnaké písmeno ? 80 Kopčany, Kúpalisko Matador
Reply on: berny #205004:
Tichá...
Reply on: luky133 #204998:
V druhej etape ide o výstavbu stojánky trolejbusov na Trnávke pre 56 vozov spolu s vybudovaním sociálneho zariadenia, dispečingu a výpravne, plus výstavby Nastavovacej a skúšobnej haly električiek.
Reply on: 810zssk #205000:
Diki veľmi si mi pomohol lebo na internete sa k cenám jednosmerných lístkov na tejto trase neda dostať ?
Reply on: Dezerter #204999:
Jednosmerny 14,40 eur, spiatocny 14,00, takze kupuj spiatocny 🙂 Ceny platia pri vydaji na ZSSK, u OBB je spiatocny o cosi drahsi myslim.
Neviete niekto koľko stojí jednosmerný obyčajný lístok u ZSSK na trase Wien Hbf - Bratislava Hl.st? ?
Takže začiatok rekonštrukcie od 19.1.2015 t.j. o týždeň. Skôr ma zaujala informácia, že ide o prvú z troch etáp. Čo sa má modernizovať v nasledujúcich etapách?
http://bratislava.sme.sk/c/7585247/dopravny-podnik-zmodernizuje-vozovnu-hrobonova-i-depo-jurajov-dvor.html
Reply on: fanatikmhd #204990:
Rozprávaš extrémne premúdrelo o veciach, o ktorých očividne ani len to howno nevieš. Pre začiatok si skús naštudovať skratky UIC a TSI.
Reply on: Ámos #204983:
Zjednodušene povedané preto, lebo sa to tak vždy robilo, aby sa vrchári nenadreli a energetici to mali jednoduchšie. Taká istá situácia bola aj v ČR ale keďže tam mala najväčšie problémy vlajková loď NÁRODNÉHO dopravcu Pendolino, tak sa zistilo, že 3/4 sťahovačiek nie sú potrebné alebo môžu byť podmienené.
Reply on: fanatikmhd #204990:
Aj tie exOeBB vozne co ma RJ, mavaju problem s CZE rovnako ako aj Astra. Zahadne ? Staci si pozriet staznosti na ich FB stranke. Stale to riesia a furt nic..rovnako ako aj polofunkcne DMU na BA-KN ?
Reply on: badrider #204992:
skúste sa priamo popýtať v sídle DPB na Olejkárskej
Dobry den,

Vedel by mi niekto poradit ako sa dostat ku praci vodica elektricky ? Seriozne by ma to zaujimalo. Pretoze neverim moc internetovym dotaznikom a podobne nikto sa mi nikdy neozyva... 😕
Reply on: fanatikmhd #204990:
nie je to len o RJ, ale myslím si že viacero dopravcom má s tým problém, len sa to tak nerieši...
Reply on: Roberto #204978:
A tu nastava problem druhy : Nase vagony su stavane pre taketo trate . Vyuzivaju vlastnu bateriu, a v pripade vypadku napatia len utichne ventilacka. Akonahle nabehne napatie, system sa obnovi. Rumuni zjavne s niecim takym nepocitali. Jednoduche. A vyhovorky typu nefunguje lebo mame take trate. Funguju CD, PKP, ZSSK, ZSCS, MAV, OeBB, LEO, tak nech sa prisposobi on. Ci nabuduce kupim si britske auto, a tak donutim stat, aby prerobil cesty na lavostranne? 😃...Och, milovany RJ...cely svet sa mu musi prisposobit, inak bude zalovat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.