V druhej etape ide o výstavbu stojánky trolejbusov na Trnávke pre 56 vozov spolu s vybudovaním sociálneho zariadenia, dispečingu a výpravne, plus výstavby Nastavovacej a skúšobnej haly električiek.
Zjednodušene povedané preto, lebo sa to tak vždy robilo, aby sa vrchári nenadreli a energetici to mali jednoduchšie. Taká istá situácia bola aj v ČR ale keďže tam mala najväčšie problémy vlajková loď NÁRODNÉHO dopravcu Pendolino, tak sa zistilo, že 3/4 sťahovačiek nie sú potrebné alebo môžu byť podmienené.
Aj tie exOeBB vozne co ma RJ, mavaju problem s CZE rovnako ako aj Astra. Zahadne ? Staci si pozriet staznosti na ich FB stranke. Stale to riesia a furt nic..rovnako ako aj polofunkcne DMU na BA-KN ?
Vedel by mi niekto poradit ako sa dostat ku praci vodica elektricky ? Seriozne by ma to zaujimalo. Pretoze neverim moc internetovym dotaznikom a podobne nikto sa mi nikdy neozyva...
A tu nastava problem druhy : Nase vagony su stavane pre taketo trate . Vyuzivaju vlastnu bateriu, a v pripade vypadku napatia len utichne ventilacka. Akonahle nabehne napatie, system sa obnovi. Rumuni zjavne s niecim takym nepocitali. Jednoduche. A vyhovorky typu nefunguje lebo mame take trate. Funguju CD, PKP, ZSSK, ZSCS, MAV, OeBB, LEO, tak nech sa prisposobi on. Ci nabuduce kupim si britske auto, a tak donutim stat, aby prerobil cesty na lavostranne? ...Och, milovany RJ...cely svet sa mu musi prisposobit, inak bude zalovat.
badrider
Vedel by mi niekto poradit ako sa dostat ku praci vodica elektricky ? Seriozne by ma to zaujimalo. Pretoze neverim moc internetovym dotaznikom a podobne nikto sa mi nikdy neozyva...